| کد خبر: 156811 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

تردد در برخی محورهای زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

زنجان- مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ و کولاک مقطعی در برخی از جاده‌های استان زنجان حاکم است و تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مه غلیظ و کولاک مقطعی در برخی از جاده‌های استان زنجان حاکم است و تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

ایرج دست‌نشان به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کولاک موضعی در محورهای زنجان- طارم، زنجان- تهم - چورزق، زنجان - -تخت سلیمان و زنجان -ارمغانخانه برقرار است.

وی بابیان اینکه تردد در برخی جاده‌های زنجان فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، اظهار کرد: مه مقطعی و کاهش دید در آزادراه و جاده ترانزیت زنجان - قزوین حاکم است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: جهت ترد ایمن، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام محورهای استان زنجان الزامی است.

دست‌نشان ابراز کرد: با توجه به اینکه در روز گذشته شاهد بارش باران و برف در استان بودیم سطح جاده‌ها لغزنده است و در این میان کنترل وسیله نقلیه بسیار سخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان زنجانی اگر قصد مسافرت داشته باشند می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 از باز بودن راه‌ها باخبر شوند، ادامه داد: همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای 141 از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.