سامانه سامد پاسخگویی مدیران را به درخواستهای مردمی کوتاه میکند
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و اربابرجوع کوتاه میشود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و اربابرجوع کوتاه میشود.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در گفتگو با واحد خبری صدا و سیمای مرکز گلستان در محل سامانه سامد استانداری گلستان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان مؤثر است.
محبوبی افزود: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاههای اجرای است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف کردن موارد اشاره شده برنامهریزی تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.
وی بیشترین آمار تماسهای وارده در سامانه سامد در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان را تسریع در تحویل مسکن مهر، آسفالت راههای روستایی، تسهیل در امر پرداخت وامهای ساخت و ساز در بافتهای فرسود عنوان کرد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانیهای عزیز پاسخ داده شد و تعدادی از آن جهت بررسیهای لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری میشود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.