| کد خبر: 156760 |

رئیس پلیس راه استان زنجان مطرح کرد

آخر هفته پرترافیک در انتظار راه‌های مواصلاتی استان زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شمار تردد خودروها در روز جمعه افزایش یابد گفت: عوامل انسانی در 99 درصد تصادفات استان زنجان دخیل است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شمار تردد خودروها در روز جمعه افزایش یابد گفت: عوامل انسانی در 99 درصد تصادفات استان زنجان دخیل است.

اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به تعطیلات آخر هفته اشاره و اظهار داشت: جاده‌های مواصلاتی استان زنجان در آخر هفته پر ترافیک می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی پلیس این است که در روز جمعه آخرین روز از تعطیلات‌ و بازگشت مسافران شمار تردد خودروها در جاده‌های استان زنجان افزایش یابد.

رئیس پلیس راه استان زنجان به مدیریت زمان بازگشت سفر و حرکت با حفظ آرامش تأکید کرد و افزود: رانندگان موقع بازگشت به هیچ وجه عجله نکنند و با رعایت کردن کامل قوانین راهنمایی و رانندگی سالم به مقاصد خود برسند.

وی از آمادگی کامل پلیس راه استان برای برقراری امنیت در جاده‌ها خبر داد و گفت: پلیس راه استان زنجان از تمام نیروها و گشت‌های ویژه خود در سه روز تعطیلات آخر هفته استفاده می‌کند.

شیرمحمدی با بیان اینکه در 99 درصد از تصادفات عوامل انسانی دخیل هستند، گفت: اگر رانندگان به تمام توصیه‌های پلیس توجه کنند هیچ حادثه‌ای در جاده‌ها اتفاق نمی‌افتد.

وی به اتفاقات و حوادث 10 روز گذشته در جاده‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: در پنجشنبه هفته گذشته فقط سه فقره تصادف فوتی در جاده‌های مواصلاتی زنجان رخ داد که متاسفانه به فوت چهار نفر از همشهریان ما منجر شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: در هفته گذشته همچنین پنج تصادف جرحی اتفاق افتاد و حتی تصادف بین کارگاهی در طارم هم رخ داده بود و علت همه این تصادفات گوش نکردن به هشدار و توصیه‌های پلیس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.