| کد خبر: 155981 |

نخستین نشست آموزشی پیشگیری از سرقت محمولات جاده‌ای در استان قم

سرپرست اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: با همکاری پلیس آگاهی، نخستین نشست آموزشی پیشگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا، مختص مدیرعاملان شرکت‌ها و متصدیان صدور بارنامه در استان برگزار شد.

تین نیوز

سرپرست اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: با همکاری پلیس آگاهی، نخستین نشست آموزشی پیشگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا، مختص مدیرعاملان شرکت‌ها و متصدیان صدور بارنامه در استان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، در راستای افزایش ضریب آگاهی، جهت جلوگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا، نخستی نشست آموزشی پیشگیری از سرقت محمولات باری در استان قم برگزار شد حسین فتح‌آبادی سرپرست اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ضمن اعلام مطلب فوق افزود:

به عنایت به افزایش چشمگیر و 28 درصدی تناژ جابجایی کالا طی شش‌ماهه نخست امسال در سطح راه‌های استان که ضرورت تأمین امنیت ترددهای جاده‌ای را دوچندان می‌گرداند، نخستین نشست آموزشی پیشگیری از سرقت‌های جاده‌ای کالا توسط این اداره کل برگزار شد.

وی گفت: در این نشست آموزشی که مختص مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل کالا و صدور بارنامه برگزار شد حاضران با روش‌های پیشگیرانه در قالب رفتارهای قبل از وقوع، حین وقوع و بعد از وقوع سرقت آشنا شدند.

فتح‌آبادی در ادامه به دیگر موارد مطروحه در این نشست آموزشی که توسط افسر کارشناس سرقت اداره آگاهی استان ارائه شد اشاره کرد و توضیح داد: در این نشست حاضران ضمن آشنایی با انواع روش‌های اعمال شده توسط سارقان، نسبت به نقاط آسیب‌پذیر جاده‌ای که به وسیله رانندگان به عنوان پارکینگ و محل استراحت استفاده می‌شود تحذیر و نسبت به رعایت موارد امنیتی آگاهی یافتند.

سرپرست اداره حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در خاتمه تصریح کرد: به دلیل موقعیت محورهای مواصلاتی استان که کریدور ارتباطی 17 استان جنوبی و غربی با مرکز کشور می‌باشند ضرورت توجه رانندگان به موارد تحذیری را در راستای تأمین حداکثری ایمنی و امنیت تردد برون‌شهری دوچندان می‌گرداند.

منبع: سايت خبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.