| کد خبر: 155954 |

محور ارتباطی بیمارستان امام حسن ( ع) بجنورد به طول چهارو نیم کیلومتر در خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از شروع آسفالت پروژه محورارتباطی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد به طول چهارو نیم کیلومترخبرداد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از شروع آسفالت پروژه محورارتباطی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد به طول چهارو نیم کیلومترخبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی آقای مصطفی زاده اظهار داشت: این محور در دوباند مجزا با چهارخط عبور در عرض سواره 11 متری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون ده میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است، اظهار کرد: با تامین این اعتبار بخشی از پروژه باند سمت راست درحال آماده کردن برای اجرای آسفالت است که بخشی از مسیر آسفالت آن آغاز شده است و به زودی به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی اعتبارمورد نیاز برای اجرای چهارو نیم کیلومتر باند را 60 میلیارد ریال برشمرد و افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز و جابه جایی تاسیسات باقیمانده باند سمت چپ هم در آینده نزدیک آسفالت خواهد شد.

مصطفی زاده با اشاره به اینکه انجام این پروژه تاکنون با مشکلات زیادی مواجه بوده است ، تصریح کرد: وجود تاسیسات برق،گاز، فیبرنوری و تاسیسات آب و فاضلاب در محدوده پروژه و کمبود منابع مالی روند پیشرفت پروژه را کند کرده است.

وی درادامه افزود: بخشی از این تاسیسات درحال جابه جایی است که امیدواریم با رفع مشکلات پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.