| کد خبر: 155949 |

به منظور رفع موانع اجرایی صورت گرفت:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از پروژه‌های شرق استان

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه‌های مهم راهسازی شرق مازندران، پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی و ساختمان‌های دولتی و همچنین مسکن مهر بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ کرد.

تین نیوز

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه های مهم راهسازی شرق مازندران، پروژه های حوزه فنی و اجرایی و ساختمان های دولتی و همچنین مسکن مهر بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبدالله بهادری در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که در دولت های قبلی و دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

وی ضمن اشاره به محور بهشهر _ زاغمرز افزود: قطعه ۵ محور بهشهر _ زاغمرز به طول ۸ کیلومتر بوده که عملیات اجرایی تعریض آن در دست اجراست. همچنین تعریض محور حسین آباد _ طوسکلا نیز در حال انجام است.

بهادری بیان کرد: با توجه به اینکه محورهای ارتباطی شرق استان در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) قرار داشته و همچنین وجود مراکز صنعتی  و بندر امیرآباد ضروری است که توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در سفری یک روزه به شرق استان به همراه فرماندار بهشهر از مسکن مهر شهرک امام خمینی ره شهرستان بهشهر و از روند اجرایی احداث بیمارستان ۲۲۰ تخته خوابی امام خمینی ره این شهرستان و تشکیل جلسه با پیمانکار پروژه فوق که با پیشرفت ۸۰ درصدی بازدید به عمل آورد.

گفتنی است: در این بازدید مهندس ییلاقی معاونت ساخت و توسعه و مهندس رهگشای معاونت فنی و اجرایی مدیرکل راه و شهرسازی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.