| کد خبر: 155832 |

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

اتوبان تهران شمال امسال به مقصد نهایی نمی‌رسد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اتوبان تهران شمال دارای قطعات و فازهای گوناگون است که تا پایان سال جاری به‌ طور کامل به بهره‌برداری نخواهد رسید.

تین نیوز

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اتوبان تهران شمال دارای قطعات و فازهای گوناگون است که تا پایان سال جاری به‌ طور کامل به بهره‌برداری نخواهد رسید.

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج در تشریح وضعیت کنونی اتوبان تهران شمال اظهار کرد: اتوبان تهران شمال در مجموع دارای 4 قطعه و فاز است که قطعه اول از تهران تا شهرستانک، قطعه دوم و سوم احداث مسیر شهرستانک تا مرزن‌آباد و قطعه چهارم نیز از مرزن‌آباد تا چالوس است که قطعه چهارم این اتوبان مدت‌هاست که افتتاح‌ شده و به بهره‌برداری نیز رسیده است.

وی در ارتباط با قطعات افتتاح نشده اتوبان تهران شمال چنین توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود که قطعه اول یعنی از تهران تا شهرستانک تا پایان سال جاری یا در 3 ماهه اول سال آتی افتتاح شود، اما تاکنون هیچ فعالیتی به‌ منظور آغاز احداث عملیات قطعات دوم و سوم که حدوداً 100 کیلومتر نیز طول دارد، صورت نگرفته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: احداث جاده شهرستانک تا مرزن‌آباد یا همان قطعات دوم و سوم اتوبان تهران شمال اعتباری بالغ‌ بر بیش از 6 هزار میلیارد تومان نیاز دارد که به عقیده بنده برای بهره‌برداری از این مسیر باید با همراهی دولت، همین مسیر موجود را بهینه‌سازی کرده و از همان بهره برد، چراکه احداث مسیر دیگر به زمان و هزینه بسیاری نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ایشون مثل اینکه خواب تشریف دارند!!!!!