| کد خبر: 155704 |

روند احداث قطعه یک آزادراه تهران - شمال

تصاویر روند احداث قطعه یک آزادراه تهران – شمال به طول 32 کیلومتر را نشان می دهند که قرار است زمستان 96 به بهره برداری برسد.

تین نیوز

تصاویر روند احداث قطعه یک آزادراه تهران – شمال به طول 32 کیلومتر را نشان می دهند که قرار است زمستان 96 به بهره برداری برسد.

n3545567-6153166

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    دوباره یه برف سنگین میاد افتتاح به خرداد موکول میشه!
    پیشنهاد دارم اجباری در این ازادراه برای فرهنگسازی و اغاز تحول ،اخذ عوارض تماما الکترونیکی انجام گیرد مطمئنا علاقه وافر مردم برای سفر به شمال و دیدن ازادراه تهران شمال باعث رواج این سیستم و تحول فناوری میشود الان همین مترو تهران باعث رواج کارت الکترونیک شد . ازادراه تهران شمال هم بعنوان شاهکار مهندسی ایرانی میتواند اغاز گر این تحول تکنولوژیکی در جاده های کشور شود

  • ناشناس 0 0

    با سلام .
    اگر این محور مثل تجربه تونل نیایش و صدر به دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلف مجهز شوند. تلفات و تصادفات بسیار کاهش میاید مضاف که موقعیت تونلی پل این ازادراه حضور موثر عوامل فیزیکی پلیس راه با مشکل روبرو میکند.مضاف بر اینکه دوربینها 24 ساعت کامل نظارت دارد.
    این ازادراه اگر وزارت راه برنامه ریزی صحیحی کند میتواند به الگویی برای کل کشور تبدیل شود.
    و اغاز رنسانس و تحول جاده های ایمن باشد.مطمئنا ازادراه تهران شمال نماد گرانترین پروژه کشورمان هست.اگر این پروژه به تحولات تکنولوژیک مجهز شود و تلفات بسیار کاهش بیابد. به الگویی برای کشور تبدیل شود.
    بطور مثال حتی اگر رانندگان از ترس دوربین ها پیشرفته این ازادراه رعایت رفتار پرخطر کنند کم کم عادت خواهند کرد فرهنگسازی میشود باعث تسری ان به سایر راه ها میشود.
    البته سیستم اطفای حریق هم باید توجه شود.
    امری که قابل تقدیر هست وزیر راه برای اولین بار با بکارگیری ایتالیایی ها منظره ارایی ازادراه اغاز کردند که خطر خواب الودگی واژگونی کاهش دهند و استفاده رویه بتنی بجای اسفالت.
    انتظارات از این ازادراه بالاست امیدواریم روزی هرکس اگر پروژه عمرانی نشان داد ازادراه تهران شمال ایران به عنوان پروژه عمرانی خاورمیانه نشان دهند
    و یا مانند پروژه گاتهارد سوییس و یا پل سوئد دانمارک و یا تونل مانش مستند های جهانی ان ساخته شود.
    این ازادراه قابلیت مطرح شدن جهانی با توجه به ویژگی هایش دارد.اگر به فناوریهای جدید تکنولوژی مجهز شود پروژه منحصر بفرد و موفق و رنسانسی را در کشورمان رقم خواهد زد