| کد خبر: 155635 |

معاون وزیر راه و شهرسازی:

2میلیون زائر اربعین امسال از طریق جاده ها تردد کردند

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: بیش از 2میلیون زائر عتبات و عالیات در مراسم اربعین امسال از طریق جاده تردد کردند.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: بیش از 2میلیون زائر عتبات و عالیات در مراسم اربعین امسال از طریق جاده تردد کردند.

به گزارش ایرنا، داوود کشاورزیان روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سالن بانک صادرات لرستان افزود: بیش از 93درصد جابجایی مسافران از طریق راه های جاده ای( جاده ای، ریلی) بوده لذا ارتقاء ایمنی محورهای ارتباطی کشور در اولویت اصلی این سازمان می باشد که دولت برای این مهم بایستی اعتبار لازم را تامین کند.

وی افزود: متاسفانه در طول سه سال گذشته و به دلیل حجم اعتبارات جاری دولت و تنگناهای که دولت در زمینه اعتبارات عمرانی داشت در زمینه نگهداری راه ها با تنگنای مالی جدی روبرو هستیم بطوریکه اعتبارات ملی که به سازمان راهداری ابلاغ شده امسال هفت هزار میلیارد ریال است.

به گفته وی این تنگناها نباید مانع کاهش ایمنی جاده ای شود و ترمیم خط کشی ها، اصلاح تقاطع ها، ساخت تقاطع های غیر همسط و نصب تابلو از الویت راهداران باید باشد.

کشاورزیان افزود: ساخت مجتمع های بین راهی در جاده ها از سیاست های اداره راهداری بوده و باید سرمایه گذاران را به این امر تشویق کنیم.

در پایان این آیین عباس شرفی به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان معرفی شد و از زحمات علی زندی فر تجلیل به عمل آمد.

عباس شرفی از سال 88 تاکنون معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بود.

علی زندی فر که به مدت 14 ماه در استان لرستان فعالیت می کرد به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی منصوب شده است.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.