| کد خبر: 155518 |

بهره برداری از یک باند جاده ارکان-بجنورد

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی بابیان اینکه اجرای آسفالت جاده ارکان بجنورد آغازشده است گفت: باند رفت این جاده این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی بابیان اینکه اجرای آسفالت جاده ارکان-بجنورد آغازشده است گفت: باند رفت این جاده این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

یزدان عنبری اظهار کرد: اکنون باند رفت این مسیر چهار کیلومتری به‌صورت چهار خطه در حال آسفالت است که این جاده یکی از راه‌های روستایی شهرستان بجنورد است.

این مسیر به لحاظ قرار گرفتن چند مرکز دانشگاهی، بیمارستان امام حسن(ع)، نمایشگاه بین‌المللی، سیلو و سایر مراکز که به طول چهار و نیم کیلومتر در 2 باند مجزا با چهار خط عبور و عرض سواره 11 متر است.

پیش‌ازاین، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفته بود: اجرای پروژه راه‌سازی محور سایت اداری در تخته ارکان بجنورد در سال 93 آغاز شد و تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

علیرضا مصطفی‌زاده بورا با اشاره به اینکه اجرای این طرح یکی از اولویت‌دار نرین پروژه‌های راه‌سازی است اظهار کرد: گذر خط آب از عرض جاده، عبور خط گاز، وجود تأسیسات برق ازجمله موانع در این زمینه است.

به گزارش ایرنا، مصطفی‌زاده بورا گفت: از عمده مشکلات وجود تأسیسات برق، گاز، فیبر نوری و آب و فاضلاب در محدوده پروژه است که بخشی از آن در حال جابجایی است.

به گفته داوود یارمحمدی،در سال گذشته پیمانکار ساخت این جاده خواهان لغو ادامه این قرارداد به علت بدهی1.5 میلیارد تومانی اداره‌کل شد. به دلیل تخریب حواشی جاده ارکان و مشقت رفت‌وآمد دانشجویان در این مسیر در زمان بارندگی، دانشجویان دانشگاه‌های واقع در مسیر جاده ارکان همچون علمی کاربردی، اشراق و حکیمان به این وضعیت اعتراض کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بابیان اینکه کمبود منابع مالی پروژه از دیگر مشکلات اجرای پروژه است تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام‌شده، تکمیل پروژه راه‌سازی جاده ارکان در بجنورد 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.