| کد خبر: 155230 |

ترافیک سنگین در جاده اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در جاده اسلام آباد غرب - سرپل ذهاب، به علت تردد خودروهای شخصی حامل کمک خبر داد و گفت: هموطنان خیرخواه امروز از تردد در این مسیر خودداری و کمک های خود را به زمان دیگری موکول کنند.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در جاده اسلام آباد غرب - سرپل ذهاب، به علت تردد خودروهای شخصی حامل کمک خبر داد و گفت: هموطنان خیرخواه امروز از تردد در این مسیر خودداری و کمک های خود را به زمان دیگری موکول کنند.

سردار منوچهر امان اللهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، از نیکوکاری و خیرخواهی مردم مناطق مختلف کشور قدردانی کرد و افزود: تردد خودروهای شخصی حامل کمک های مردمی در شرایط کنونی، باعث ایجاد مشکلات بیشتر در کار امداد رسانی به آسیب دیدگان می شود.

وی با بیان اینکه جاده اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب، ظرفیت چنین ترافیک سنگینی را ندارد، اظهار کرد: بدون شک تراکم بالای خودرو در مسیر شهرهای زلزله زده، سبب بروز مشکل در تردد، اختلال در کار امدادرسانی به زلزله زدگان و ایجاد مشکل برای خود رانندگان حامل کمک های مردمی می شود.

وی توصیه کرد رانندگان خودروهای شخصی از تردد در ادامه مسیر خودداری کرده و کمک های خود را به نمایندگی های جمعیت هلال احمر در شهرهای خود یا دیگر شهرهای استان کرمانشاه تحویل دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به ادامه آواربرداری در مناطق زلزله زده این استان اشاره کرد و گفت: به طور قطع حضور تعداد زیاد خودرو در این مناطق، خدمات مسئولان به مردم و کار آواربرداری را دچار مشکل خواهد کرد.

زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.

زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این حادثه 436 نفر جان خود را از دست دادند و 10 هزار و 203 تن نیز مصدوم شدند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.