| کد خبر: 154788 |

معاون سازمان راهداری :

◄ اتمام عملیات پاک‌سازی جاده‌های زلزله‌زده تا 48 ساعت آینده

معاون سازمان راهداری با اشاره به اینکه بخش عمده راه‌های استان کرمانشاه در مناطق کوهستانی است خبر داد که تا 48 ساعت آینده عملیات پاک سازی سطح جاده‌های مناطق زلزله زده به اتمام خواهد رسید.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری  به تشریح آخرین وضعیت جاده ها و راه‌های استان کرمانشاه پرداخت.

عبدالهاشم حسن نیا در گفتگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص وضعیت فعلی راه‌های استان کرمانشاه و خسارت واردشده، گفت: راه‌ها آسیب‌دیده است اما مسیرها باز است.

وی با توضیح اینکه هم‌اکنون مشکلی برای تردد و عبور ماشین‌ها و رسیدن کمک‌های امدادی وجود ندارد، گفت: برای تعمیرات جاده‌های آسیب‌دیده به فرصت و زمان نیازمندیم و امیدواریم با تأمین اعتبارات این مهم در اولین فرصت انجام شود.

 حسن نیا با اشاره به اینکه در برخی از راه‌های اسفالته با ریزش سنگ و کوه مواجه بودیم، گفت: عملیات بازگشایی و پاک‌سازی این مسیرها از شب گذشته در محورهای کرمانشاه به سمت اسلام‌آباد، قصر شیرین و پاوه آغاز شده است.

وی با توضیح اینکه بخش عمده راه‌های استان کرمانشاه در مناطق کوهستانی است و به همین دلیل ریزش سنگ و لرزش خاک در بیشتر راه‌ها اتفاق افتاده است و احتمال وقوع مجدد ان نیر وجود دارد، گفت: تا 48 ساعت آینده عملیات پاک‌سازی سطح جاده‌های استان به اتمام خواهد رسید ضمن اینکه همین حالا سطح ایمنی جاده‌های استان بالاست.

وی در خصوص برآوردی از میزان خسارت‌ها گفت: باید از پل‌ها و سازهای اصلی بازرسی به عمل بیاید و برای این مهم نیز لازم است گروه کارشناسی اعزام شود تا به بررسی سازه‌های اصلی که زیر خاک است بپردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.