| کد خبر: 154707 |

نصر خبر داد:

◄ عمده راه‌های روستایی باز است/ آغاز عملیات حفاظت از پل‌ها در برابر وقوع پس‌لرزه‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام اینکه آسیب به وضعیت راه‌های استان کرمانشاه در حد رانش و خرابی پل‌ها به ثبت رسیده است، گفت: میزان خسارت ها هنوز مشخص نیست بااین‌حال مشکلی در امر امدادرسانی به دلیل بسته شدن راه‌های اصلی نداریم.

تین نیوز

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای خبر داد که عملیات بازگشایی راه‌های مسدود شده در استان کرمانشاه از 11 شب تا شش صبح امروز به طول انجامید.

داریوش نصر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی راه‌های شریانی و روستایی، گفت: فعلاً مشکل خاصی وجود ندارد و بعد از بازگشایی‌های انجام‌شده تا ساعت 11:30 دقیقه امروز هیچ گزارشی از مسدود بودن راه‌ها به دست ما نرسیده است.

وی در خصوص وضعیت راه‌های روستایی، گفت: عمده راه‌های روستایی نیز بازشده است ضمن اینکه تا این ساعت همه راه‌های شریانی و فرعی بازگشایی‌شده است و تردد در حال انجام است و برقراری تردد در مسیرهای اصلی را پلیس‌راه هم تأیید کرد و مشکل خاصی در محورهای اصلی برای تردد نداریم.

نصر توضیح داد که درست یک ساعت بعد از وقوع زلزله شب گذشته کلیه عوامل راهداری عملیات آغاز راه‌های شریانی و روستایی را آغاز کردند که تا صبح امروز به طول انجامید و ادامه داد: تمام تجهیزات و دستگاه‌های موردنیاز از سایر استان‌ها تأمین‌شده است و با کمبود تجهیزات مواجه نیستیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: تیم‌های امدادی از شهرستان‌های اطراف اعزام‌شده‌اند و در حال حاضر نیز تیم‌های ارزیاب به محل حادثه اعزام و در حال ارزیابی محورها و کنترل تونل‌ها هستند تا با کنترل وضعیت تونل‌ها و پل‌های بزرگ از وقوع بیشتر حادثه پیشگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع بیش از 15 پس‌لرزه تیم‌های اعزامی در حال کنترل وضعیت پل‌ها هستند و ازآنجایی‌که دامنه پس‌لرزه‌ها کاهش‌یافته احتمال وقوع ریزش جدید کاهش‌یافته است با این‌ حال تیم‌های کمک‌رسانی اعزام شدند و در صورت مشاهده آسیب به هر نوع سازه‌ای قبل از ریزش عملیات لرزه‌گیری را انجام خواهد داد.

وی خبر داد که طی عملیات شب گذشته تا صبح امروز در 3 مسیر اصلی در محورهای کرمانشاه و سنندج عملیات بازگشایی انجام‌شده است و گفت: هر نیم ساعت در حال کسب گزارش از استان‌ها هستیم و اینکه گفته می‌شود راه‌های روستایی مسدود هنوز وجود دارد واقعیت ندارد.

وی با اعلام اینکه آسیب به وضعیت راه‌ها در حد رانش و خرابی پل‌ها به ثبت رسیده است  گفت: اما میزان خسارت هنوز مشخص نیست  بااین‌حال مشکلی در امر امدادرسانی به دلیل بسته شدن راه‌های اصلی نداریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.