| کد خبر: 154194 |

ساخت آزاد راه محور اهواز - چذابه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استانها، با اشاره به اینکه اولویت ما توسعه آزادراه‌ها، بزرگراهها و بهسازی جاده‌ها است گفت: به دنبال ساخت آزادراه در محور اهواز- چذابه هستیم.

تین نیوز

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استانها، با اشاره به اینکه اولویت ما توسعه آزادراه‌ها، بزرگراهها و بهسازی جاده‌ها است گفت: به دنبال ساخت آزادراه در محور اهواز- چذابه هستیم.

محسن نریمان در حاشیه بازدید از محور سوسنگرد گفت: طبق پیش بینی ها در سال های بعد تعداد زائرانی که از پایانه های مرزی خوزستان به کربلا سفر می کنند از مرز دو میلیون نفر می گذرد.

وی با اشاره به اینکه قسمت عمده محور اهواز به چذابه چهار بانده شده ، افزود: حدود ۳۰ کیلومتر آن باقی مانده که تا پیش از دهه فجر به اتمام می رسد.

نریمان گفت: ردیف های اعتباری در بودجه سنواتی وجود دارد اما برای پیشبرد طرح ها کفایت نمی کند از همین رو به دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای توسعه خطوط جاده ای و ریلی هستیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استانها درخصوص بدهی ۱۰هزار میلیاردی پیمانکاران از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: عدم پرداخت طلب پیمانکاران به خوزستان خلاصه نمی شود و یک موضوع ملی است که دولت از طریق انتشار اوراق خزانه و مشارکت به دنبال حل آن است.

وی درخصوص توسعه خطوط ریلی نیز گفت: درحال حاضر خط ریلی اهواز به شلمچه موجود است اما در محور اهواز به چذابه باید مطالعات توجیهی صورت گیرد.

نریمان خاطر نشان کرد: باتوجه به حجم بالای تردد مسافر و کالا در محور اهواز به چذابه بنظر می رسد توجیه اقتصادی در این محور وجود داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.