| کد خبر: 154178 |

جلسه فوق العاده کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان چهارمحال و بختیاری

در پی وقوع تصادف خونین در محور لردگان به مالخلیفه که بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو و کامیون حوالی روستای «کهیان» رخ داد ومنجر به فوت 6نفر سرنشین خودرو پژو گردید ،جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان به صورت فوق العاده در محل وقوع این سانحه دلخراش تشکیل گردید.

تین نیوز

در پی وقوع تصادف خونین در محور لردگان به مالخلیفه که بر اثر برخورد یک  دستگاه سواری پژو و کامیون حوالی روستای «کهیان» رخ داد ومنجر به فوت 6نفر سرنشین خودرو پژو گردید ،جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان به صورت فوق العاده در محل وقوع این سانحه دلخراش تشکیل گردید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قاسم قاسمی با علام این خبر گفت : این جلسه در خصوص بررسی تصادف مذکور تشکیل و مقرر گردید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با استفاده از ماشین آلات و امکانات موجود در اسرع وقت نسبت به حذف پیچ ها و نقاط حادثه خیز این محور اقدام نماید.

 مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود :این حادثه دلخراش وآمار تصادفات نشان از ضرورت چهارخطه شدن این محور دارد.

قاسمی افزود: در آینده نزدیک دوربین های نظارتی و سرعت سنج جهت کاهش تخلفات رانندگی توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در این محور نصب خواهد شد.

وی همچنین از تخصیص مبلغ 15 میلیارد ریال از اعتبارات و منابع استانی و 30 میلیارد ریال از اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور برای تعریض پلها و رفع نقاط حادثه خیز محور مذکور خبر داد.

لردگان در فاصله  160 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.