| کد خبر: 154156 |

روز گذشته انجام شد:

◄ دیدار کشاورزیان با مشاور وزارت راه و ترابری دانمارک

داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مشاور وزارت راه و ترابری کشور دانمارک در خصوص حوزه مدیریت نگهداری زمستانی راهها گفت و گو کردند.

تین نیوز

داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مشاور وزارت راه و ترابری کشور دانمارک در خصوص حوزه مدیریت نگهداری زمستانی راهها گفت و گو کردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،  داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان روز گذشته با مشاور وزارت راه و ترابری کشور دانمارک و کارشناس ارشد در حوزه مدیریت نگهداری زمستانی راه دیدار کرد.

کشاورزیان در ابتدای این دیدار گفت: برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی در زمینهٔ تشریح اقدامات نوین و مؤثر بهبود ایمنی راه‌ها و شیوه‌های نوین نگهداری راه به مجموعه دست‌اندرکاران و کارشناسان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان در سال جاری است که در این راستا از حضور مشاوران و کارشناسان متخصص در کشورهایی که تجربه‌های موفقی در این زمینه داشته‌اند، بهره‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارکرد این کارگاه‌های آموزشی علاوه بر علمی بودن، باید اجرایی نیز باشد و در کنار طرح مباحث آموزشی برنامه‌های بازدید از محورهای پرتردد در نظر گرفته شود تا راه‌کارهای موردنیاز برای رفع مشکلات ترافیکی، عبور و مرور و ارتقای ایمنی از سوی کارشناسان و اساتید ارائه شود.

محمد ارم مشاور وزارت راه و ترابری کشور دانمارک با بیش از 20 سال سابقه اجرایی در حوزه پژوهش و اجرای پروژه‌های راهداری زمستانی در کشورهای اروپایی طی سخنانی اظهارکرد: مدیریت و نگهداری زمستانی راه مقوله‌ای است که در کشور نیاز به تحقیقات خاص دارد زیرا که شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی هر استان باعث می‌شود تا تجهیزات و ماشین‌آلات خاصی تأمین و مورداستفاده راهداران قرار گیرد.

وی ضمن ابراز علاقه‌مندی از تداوم برگزاری سمینارها و کارگاه‌های تخصصی در کشورمان افزود: برگزاری سمینارها و همایش‌های بین‌المللی درزمینهٔ راهداری و نگهداری زمستانی راه موجب انتقال علم و دانش و تکنولوژی از سوی کشورهای شرکت‌کننده در همایش و تبادل اطلاعات و تجارب موفق در این زمینه است که پیشنهاد می‌شود سالانه با حضور مدیران و کارشناسان حوزه راهداری و نگهداری راه برگزار شود.

محمد ارم در بخش دیگری از این دیدار گزارشی از وضعیت راه‌ها و مدیریت نگهداری راه در کشور دانمارک ارائه کرد و افزود: بر اساس ضوابط و قوانینی که از سوی مجلس آن کشور تصویب‌شده است، وظایف و مسئولیت‌های وزارت راه، مدیران استانی و مسئولین محلی مشخص‌شده و هریک از دستگاه‌های اجرایی و شهروندان و کاربران جاده‌ای سهم و مسئولیت مشخصی در حفظ و نگهداری از راه‌ها دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.