| کد خبر: 153722 |

جزئیات بازدید و جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و اجرایی پروژه آماده سازی و راه دسترسی گلستان شهر بجنورد در خراسان شمالی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و اجرایی پروژه آماده سازی و راه دسترسی گلستان شهر در محل کارگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در گلستان شهر بجنورد برگزار گردید .

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالی و اجرایی پروژه آماده سازی و راه دسترسی گلستان شهر در محل کارگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در گلستان شهر بجنورد برگزار گردید .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، آقای مصطفی زاده ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در حاشیه این جلسه عنوان کرد : هدف از برگزاری این جلسه ، رفع موانع مالی و مشکلات اجرایی پروژه و تقویت و تسریع و تصمیم گیری نحوه ادامه فعالیت و اتمام عملیات اجرایی پروژه های آماده سازی و راه دسترسی گلستان شهر است .

وی گفت : در این جلسه که مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور حضور داشتند ، ضمن بررسی پیشرفت فیزیکی آماده سازی گلستان شهر و موانع و مشکلات پیش رو ، تصمیماتی در خصوص ادامه عملیات آماده سازی تا تکمیل عملیات اجرایی و بهره مندی ساکنین محترم گلستان شهر اتخاذ گردید .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه ها اشاره کرد و افزود : پیشرفت فیزیکی آماده سازی گلستان شهر 60 درصد و پیشرفت فیزیکی راه دسترسی به گلستان شهر بجنورد 80 درصد می باشد .

لازم به یادآوری است که پیمانکار پروژه آماده سازی و راه دسترسی گلستان شهر اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان می باشد و مقرر شد هرچه زودتر آماده سازی به اتمام برسد .

در پایان، اعضای جلسه از کل پروژه گلستان شهر بجنورد بازدید کردند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.