| کد خبر: 153573 |

استاندار خوزستان:

توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای منتهی به مرز چذابه از اولویت‌های دولت است

استاندار خوزستان گفت: توسعه جاده‌های منتهی به مرز چذابه، استقرار مواکب در محل جدید و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های دولت است.

تین نیوز

استاندار خوزستان گفت: توسعه جاده‌های منتهی به مرز چذابه، استقرار مواکب در محل جدید و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های دولت است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، غلامرضا شریعتی در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: حضور واعظی در پایانه مرزی چذابه و شلمچه نشان از اهتمام ویژه ریاست جمهوری محترم نسبت به بحث تردد زائران اربعین حسینی است.

شریعتی افزود: همواره در طول سال تلاشمان بر این بوده که بدون دغدغه تمامی دستگاه‌های اجرایی بتوانند خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه دهند.

استاندار خوزستان گفت: ستاد اربعین در خوزستان از سال گذشته تاکنون تعطیل نشده و ما به صورت مستمر جلسات آن را برگزار کردیم و مسائل مشکلات دو پایانه مرزی استان را مورد بررسی قرار دادیم.

وی بیان کرد: امسال در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات اساسی صورت گرفته و کیفیت خدمت‌رسانی در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه بیشتر از گذشته بوده و تاکنون حدود سه هزار نفر در بخش‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران در این پایانه مستقر هستند.

وی ادامه داد: همچنین حضور چشمگیر مردم در مواکب اربعین حسینی به وضوح احساس می‌شود و بخش عمده‌ای از خدمت‌رسانی به عهده این عزیزان است.

شریعتی گفت: دولت نیز در خصوص بخش زیر ساختار اقدامات خوبی صورت داده و به نسبت سال گذشته شاهد تردد روان‌تری بودیم و تاکنون حدود ۲۵۰ هزار نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند و روز به روز بر این جمعیت افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: روز گذشته تنها ۵۵ هزار نفر از مرز چذابه عبور کرده‌اند که این یک آمار بی‌سابقه است و این نشان‌دهنده توسعه زیرساخت‌ها در این پایانه مرزی است.

وی بیان کرد: امید است که در ماه‌های آینده زیرساخت‌های باقی‌مانده به پایان برسد و بتوانیم در سال آینده شاهد کمترین نقاط ضعف در این پایانه مرزی باشیم.

استاندار خوزستان گفت: توسعه این زیرساخت علاوه بر بحث اربعین سرعت صادرات را نیز افزایش داده و می‌توانیم برای اقتصاد کشور نیز مؤثرتر باشیم.

وی بیان کرد: راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه قرار بود که به صورت چهار و شش بانده شود که در بخشی از این مسیر این اقدامات صورت گرفته و پیمانکاران اکنون در حال کار کردن هستند و تا سال آینده تمامی این مسیر توسعه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین توسعه پارکینگ یکی دیگر از اقدامات مؤثر دولت در امر سهولت در تردد زائران است که در دستور کار جدی قرار گرفته است.

شریعتی افزود: محل جدید مواکب نیز در دستور کار قرار گرفته است و بی‌شک در سال‌های آینده می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.