| کد خبر: 153424 |

شناسایی 35 نقطه حادثه خیزدرکمربندی قدیم بروجرد

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری بروجرد گفت: در راستای ایمن سازی و آرام سازی کمربندی قدیم بروجرد 35 نقطه حادثه خیزدراین محور شناسایی شده است.

تین نیوز

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری بروجرد گفت: در راستای ایمن سازی و آرام سازی کمربندی قدیم بروجرد 35 نقطه حادثه خیزدراین محور شناسایی شده است.

محمد کیانی روزشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه محورکمربندی قدیم بروجرد یکی ازمسیرهای پرخطرشهرستان بوده که همواره شاهده تصادفات منجربه فوت است، افزود: این محوردرسال های اخیربا همکاری شهرداری و راهداری اصلاح شده ولی به رغم اقدامات صورت گرفته درسال جاری 15 تن دراین مسیربراثرتصادف جان خود را ازدست داده اند.

وی اظهارکرد: با نصب سرعت کاه در25 نقطه حادثه خیز، ایجاد تقاطع غیرهم سطح و نیزاصلاح مهندسی این محورایمن سازی و آرام سازی صورت گرفته و از این مسیربه عنوان یک خیابان که به خارج ازشهرمنتهی می شود مورد استفاده شهروندان قرارخواهد گرفت.

معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری بروجرد مجموع اعتبارمورد نیاز برای اجرای کامل عملیات ایمن سازی وآرام سازی این محوربیش از20میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: این عملیات با همکاری راهداری و شهرداری بروجرد و با نظارت پلیس راهورانجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا کمربندی بروجرد به طول 11 کیلومترمیدان آیت الله بروجردی درشرق بروجرد را به میدان زائران کربلا درغرب این شهرمتصل می کند.

شهرستان بروجرد به عنوان دروازه استان لرستان دارای 100 کیلومترراه اصلی و540 کیلومتر راه فرعی است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.