| کد خبر: 153250 |

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

فعالیت تیم ارزیابی ایمنی نقاط پرتصادف در جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تیم ارزیابی ایمنی نقاط پرتصادف به منظور بازدید میدانی از جاده‌های آذربایجان‌غربی، بازبینی در تعریف نقاط پرتصادف محورها و اجرای طرح‌های زودبازده افزایش ایمنی فعالیت می‌کند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تیم ارزیابی ایمنی نقاط پرتصادف به منظور بازدید میدانی از جاده‌های آذربایجان‌غربی، بازبینی در تعریف نقاط پرتصادف محورها و اجرای طرح‌های زودبازده افزایش ایمنی فعالیت می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار کرد: تیم ارزیابی ایمنی نقاط پرتصادف محورهای استان متشکل از نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای و پلیس‌راه است.

مبارک قدم در خصوص ایمن‌سازی محور ارومیه- گلمان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود شهرداری ارومیه در زیرسازی این محور مشارکت کند و بخشی از اعتبار موردنیاز جهت بهسازی و تعریض جاده ارومیه به سمت شهرک گلمان از محل منابع مالی استانی و ملی تأمین شود.

وی از تجمیع دستگاه‌های خدمات‌رسان در پیرامون پل میان‌گذر دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: لازم است طرح‌های زیباسازی و اصلاح مبلمان جاده شهید کلانتری به عنوان پرترددترین محور ارتباطی استان اجرا شود.

تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بر شناخت دقیق عوامل اصلی بروز تصادفات تأکید کرد و در راستای ارائه خدمات بهتر پیشنهاد داد که نقاط پرتصادف و دارای تصادف به تفکیک تعیین شده و اصلاح ۱۰ نقطه پرتصادف در اولویت کاری قرار گیرد.

اجرای عملیات خط‌کشی در جاده‌های استان، اصلاح سه‌راهی شهرستان شوط در محور خوی- ماکو، تحلیل علل بروز تصادف در دوربرگردان‌های ورودی و خروجی شهر ارومیه، تعریض و ایمن‌سازی پیچ عبرت در محور نقده-پیرانشهر و بازدید میدانی نمایندگان کمیسیون ایمنی راه‌ها از کنارگذر شهرستان بوکان از مهم‌ترین مصوبات پنجمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.