| کد خبر: 153007 |

عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری محور چالوس

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری محور چالوس به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل زمستان انجام می‌شود.

تین نیوز

 سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری محور چالوس به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل زمستان انجام می‌شود.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آستانه فرارسید فصل سرما، اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌ها، کوهستانی بودن و پر بارش بودن محور کرج - چالوس اقدامات ویژه‌ای برای ایمن‌سازی و بهسازی مسیر در دستور کار قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری گچسر تمهیدات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌شده که آماده‌سازی ماشین‌آلات و ادوات راهداری ازجمله این موارد محسوب می‌شود، افزود: اجرایی کردن عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل زمستان انجام می‌شود .

عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری محور چالوس/ایمن سازی تونل شماره پنج

پوشش و مهاربندی تونل شماره پنج در حال انجام است

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر بحث ایمن‌سازی محور کرج - چالوس را حائز اهمیت دانست و گفت: دو اداره راهداری گچسر و کوشک واقع در محور کرج - چالوس در محدوده تونل پنج از آمادگی لازم در فصل سرما و کنترل بروز حوادث احتمالی برخوردار هستند .

علیپور به فرسوده بودن ماشین‌آلات راهداری در راستای ایمن‌سازی و بهسازی محور کرج - چالوس اشاره کرد و یادآور شد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز این محور انجام‌شده است .

وی بابیان اینکه یکی از این نقاط تونل شماره پنج بود که پوشش، مهاربندی و ایمن‌سازی آن در حال انجام است، افزود: بدین منظور مسیر کرج - چالوس از ساعت 22 لغایت پنج صبح تا اطلاع ثانوی مسدود است .

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.