| کد خبر: 151948 |

در لارستان انجام شد:

تکمیل فرآیند ساخت پل‌های محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان در لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه مشاوران پروژه و به اتفاق مدیر ساخت و توسعهٔ راه‌های این اداره کل از مراحل ساخت پل‌های محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان بازدید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه مشاوران پروژه و به اتفاق مدیر ساخت و توسعهٔ راه‌های این اداره کل از مراحل ساخت پل‌های محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به همراه مشاوران پروژه و به اتفاق سید عبدالمجید دستاران مدیریت ساخت و توسعهٔ راه‌های این اداره کل از مراحل ساخت پل‌های محور مهر – گله‌دار – دارالمیزان بازدید کرد.

باقری فرد در خصوص این پروژهٔ اولویت‌دار در شهرستان مهر گفت: آنچه در ساخت این پل‌ها مهم است اثربخشی آن‌ها در پیشبرد اهداف و ایجاد تسهیل در تردد و فراهم آوری بخشی از زیرساخت‌هاست، چرا که بر این اعتقادیم که ساخت پل در جاده‌ها می‌تواند به عنوان یک نقطهٔ استراتژیک در بحث تردد مطرح و تأثیرات بسزای خود را به خوبی برای تکمیل این فرایند نمایش دهد و خدمات آن نیز به مردم این منطقه عرضه شود.

وی با بیان اینکه ساخت دو دستگاه پل با دو دهانهٔ ۴۵ متری و دو دهانه ۵۰ متری در کیلومترهای ۱۹ و ۳۶ در حدفاصل گله‌دار تا دارالمیزان با عرشه‌های فلزی با اقدامات مؤثر از سوی پیمانکار مراحل ساخت خود را سپری نموده، افزود: برای تحقق این نیاز مهم که می‌تواند نقش مؤثری را برای منطقه ایفا کند، تلاش‌های مستمری صورت گرفته و اقدامات تکمیلی آن برای مرتفع شدن موانع پیش رو با جدیت در حال انجام می‌باشد.

باقری فرد با اشاره بر اینکه طول این محور ۶۸ کیلومتر است، ادامه داد: عملیات راهسازی به طول ۵ کیلومتر برای اتصال این دو پل در این طرح پیش‌بینی شده و یک دستگاه آب‌نمای کنارگذر در کیلومتر ۳۶ نیز نقش سرویس‌دهندهٔ بارهای ترافیکی بیش از ۴۵ تن در کنار این پل را پوشش خواهد داد.

وی در پایان بیان کرد: اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای دو دستگاه پل و تکمیل محور منتهی به آن می‌بایست هزینه شود و شایسته است از خدمات ارزشمند جناب آقای شکیبایی مدیرعامل شرکت جهاد نصر که دل در گرو این خاک نهاده، تقدیر و تشکر نماییم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.