| کد خبر: 151835 |

پروژه احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون از پروژه های مهم اقتصادی استان است

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گفت پروژه احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون که درهفته دولت آغاز شد بصورت مستمر و بدون وقفه در حال اجرا می باشد .

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گفت پروژه احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون که درهفته دولت آغاز شد بصورت مستمر و بدون وقفه در حال اجرا می باشد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مهندس "حسین محبوبی " سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : پروژه احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون از طرح های مهم و بزرگ و اقتصادی استان در سال جاری است که با حمایت وپیگیری کار مجدانه مسئولین استانی با تخصیص اعتبار بالغ بر 105 میلیارد ریال از محل اسناد تبصره 36 در حال اجرا می باشد

محبوبی افزود : احداث این بزرگراه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و افزایش ارتباطات بین المللی به کشورهای آسیای میانه و روسیه و افزایش حمل و نقل کالاهای ترانزیتی ،کشاورزی و صنعتی از استان های مجاور و همچنین کشورهای همسایه ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تصویب قریب الوقوع منطقه آزاد تجاری – صنعتی و وجود پایانه مرزی و راه آهن بین المللی اینچه برون و بهره برداری از بزرگراه در دست احداث ، این منطقه در شکوفایی و رونق اقتصادی استان نقش دو چندانی خواهد داشت.

سرپرست راه وشهرسازی استان گلستان :طول محور آق قلا – اینچه برون را 54 کیلومتر اعلام و افزود پروژه احداث راه اصلی گنبد – اینچه برون نیز بصورت همزمان در حال انجام است وی اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه را 120 میلیارد تومان بیان داشت و ادامه داد قطعه اول این بزرگراه به طول 10 کیلومتر در مرحله زیرسازی واحداث ابنیه و پلهای راه در حال اجرا می باشد.

سرپرست شورای هماهنگی حمل ونقل استان :تعریض دو طرف محور تا سطح لایه بیس ، احداث ابنیه فنی مورد نیاز 10 کیلومتر از سه راهی کمربندی آق قلا تا سه راهی انبار الوم را عملیات اجرایی در نظر گرفته شده قطعه اول ذکر نمود که درسالجاری در حال اجرا می باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.