| کد خبر: 151732 |

◄ افتتاح محور یاسوج به سی سخت تا قبل از بارندگی ها

استاندار کهگیلویه وبویراحمدعلی محمد احمدی در روز شنبه بازدید از این طرح اظهار داشت: 30 کلومتر از محور ارتباطی یاسوج - سی سخت باید تا قبل از شروع بارندگی ها به بهره برداری برسد.

تین نیوز

 به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد  30 کیلومتر از محور ارتباطی یاسوج-سی سخت باید تا قبل از شروع بارندگی‌ها به بهره‌برداری برسد.

اعتبار مورد نیاز این طرح  18 میلیارد تومان اعلام شده که علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می گوید: دو پوژه جدا به طول  11.5 کیلومتر و 4.4 کیلومتر از این مسیر در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح مشکلات ترافیکی و تصادفات تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، او گفت: 6 هزار و 548 کیلومتر راه ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 715 کیلومتر راه روستایی، یک هزار و 740 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 93 کیلومتر نیز بزرگراه است.

پیش از این شیرمحمد راستا معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده توریستی‌ «یاسوج-سی سخت» خبر داد. 

 راستا در آئین کلنگ زنی راه اصلی «یاسوج-سی‌سخت گفت: به دلیل  جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در شهرستان دنا و تحمل بار ترافیکی سنگین بر روی این محور به‌ویژه در فصل‌های بهار و تابستان، امکان تردد برای مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند با مشکل روبه‌رو بوده که احداث این پروژه سبب سهولت رفت‌وآمد می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.