| کد خبر: 150983 |

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان:

۴۱ مورد حادثه جاده‌ای در یک هفته گذشته در اصفهان رخ داد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 41 مورد حادثه جاده‌ای در یک هفته گذشته در سطح استان اصفهان به وقوع پیوست.

تین نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 41 مورد حادثه جاده‌ای در یک هفته گذشته در سطح استان اصفهان به وقوع پیوست.

داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از 15 تا 21 مهرماه، 41 مورد حادثه جاده‌ای، 16 مورد حادثه شهری، 11 مورد خدمات حضوری به وقوع پیوسته است.

وی بیان داشت: همچنین در یک هفته گذشته یک مورد حادثه ساحلی، یک مورد حادثه کوهستان و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در طول این مدت سه مورد عملیات رهاسازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: 216 نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 74 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده بکارگیری شدند.

وی از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 150 حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد و افزود: در طول هفته گذشته، پوشش امدادی 71 مورد حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

کریمی اضافه کرد: در طول یک هفته گذشته امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به 150 حادثه دیده کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.