| کد خبر: 150499 |

ضرورت تشکیل شورای ترافیک راههای روستایی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد جاده های مواصلاتی استان راه روستایی است تشکیل شورای ترافیک روستایی ضروری است.

تین نیوز

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه بیش از 75 درصد جاده های مواصلاتی استان راه روستایی است تشکیل شورای ترافیک روستایی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ جواد زنجانی در همایش سراسری راهوران محله (دهیاران) در سالن اجتماعات فرمانداری اردبیل گفت: طبق گزارش ها در نیمه نخست امسال 33 درصد تصادفات منجر به فوت در راههای فرعی و روستایی در استان اتفاق افتاده است برای همین لازم است شورای ترافیک راههای روستایی با حضور دهیاران و دستگاه‌های مرتبط به طور منظم برگزار شود.

وی اظهار کرد: در این جلسات باید علل تصادفات فوتی و جرحی در راههای روستایی به صورت ریز کارشناسی شده و تصمیمات و اقدامات لازم برای جلوگیری و به حداقل رساندن آنها اتخاذ شود.

وی بیان کرد: همچنین لازم است ماموریت‌های محوله از سوی نیروی انتظامی به صورت مکتوب برای دهیاران و راهوران محله ابلاغ شود تا از توان و ظرفیت آنها در کاهش تلفات جاده ای نهایت بهره را برد.

وی با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: حضور پلیس در جامعه آرامش درونی و اجتماعی را به دنبال دارد و خوشبختانه کارآیی پلیس روز به بیشتر شده است.

زنجانی گفت: نیروی انتظامی با اینکه با محدویت منابع انسانی مواجه است اما در طول سال به طور شبانه روز در شادی و اندوه مردم در همه جا حضور دارد و باید به خاطر این همه فداکاری و گذشت مردم قدردان پلیس باشند.

فرماندار اردبیل افزود: توجه به سلامت و ایمنی ترافیک و محیط زیست از الویت های بخشداران و دهیاران است و در ارزیابی عملکرد آنها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تجلیل از راهوران نمونه، راهوران محله، رانندگان نمونه، مدیران نمونه شرکت های حمل و نقل، کارکنان ساعی پلیس و کارکنان نمونه سازمان های امداد و نجات جاده ای از دیگر قسمت های این آئین بود.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.