| کد خبر: 150304 |

معاون سازمان راهداری خبر داد؛

ثبت روزانه 15 هزار تخلف به صورت هوشمند

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور، روزانه 15هزار تخلف به صورت هوشمند ثبت می شود.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ در سراسر کشور، روزانه 15هزار تخلف به صورت هوشمند ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، شهرام آدم‌نژاد در مراسم افتتاح 35 مرکز مانیتورینگ سراسری در پلیس راهور افزود: 90 درصد از رفت وآمدها در کشور در حوزه جاده ای صورت می گیرد. امروز ایران جزو یکی از کشورهای پیشرفته سیستماتیک محسوب می شود و اگر آمار فوتی تصادفات راهنمایی و رانندگی را کاهش دهیم، به دلیل کنترل های بالایی که در حوزه رفت وآمد انجام شده به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته معرفی خواهیم شد.

وی افزود: طبق مطالعات انجام شده رفتار رانندگان در جاده ها بهتر شده است و خوشبختانه برای اولین بار توانستیم سرعت های غیرمجاز را کنترل کنیم.

آدم‌نژاد با اعلام اینکه در کشور ایران طبیعی است که با روش های قدیمی نمی توان رفت و آمدها را کنترل کرد افزود: استفاده از تجهیزات به روز و کنترل های آنلاین یکی از بهترین موارد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین قوانین بازدارنده است.

وی گفت: همه ما به این باور رسیده ایم که باید از روش های جدید استفاده کنیم. با وجود اینکه نصب دوربین ها کاری سخت و هزینه‌بر است، طبق مطالعات انجام شده هر جا دوربین نصب شده، رفتار رانندگان قانونمندتر بوده است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با پلیس راهور گفت: همزمان با دهه فجر امسال 25 پاسگاه پلیس راه در جاده های کشور افتتاح خواهد شد.

شهرام آدم‌نژاد

وبلاگ‌نویس
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.