| کد خبر: 149764 |

◄ نان خودروهای عمومی با مسافربرهای شخصی آجر شد

یک راننده خودروی سواری کرایه نیز در گروهی مرتبط با این صنف نوشت: من و همکارانم در این چند سال اخیر به پایین‌ترین حد تردد و سرویس دهی رسیده‌ایم که عمده دلیل آن هم فعالیت رو به افزایش سواری‌های شخصی است.

تین نیوز

در چند روز اخیر کاربران شبکه‌های اجتماعی در بخش جاده‌ای همچنان به بیان مشکلات خود در فضای مجازی پرداختند.

* به گزارش تین‌نیوز، یکی از کاربران این شبکه‌ها در گروهی تلگرامی به عملکرد انجمن‌های صنفی اشاره کرد و نوشت: من مانده‌ام در فلسفه وجودی انجمن‌های صنفی رانندگان. آیا وظیفه انجمن‌ها فقط انجام امور کارت هوشمند است؟ اگر این است که این کار را خود ادارات راهداری و دفاتر پیشخوان خیلی بهتر از انجمن‌ها میتوانند انجام دهند؟

*یک راننده خودروی سواری کرایه نیز در گروهی مرتبط با این صنف نوشت: من و همکارانم در این چند سال اخیر به پایین‌ترین حد تردد و سرویس دهی رسیده‌ایم که عمده دلیل آن هم فعالیت رو به افزایش سواری‌های شخصی است. آیا پلیس‌راه محترم نباید مجری تمام قانون باشد. در حالی‌که سواری شخصی بدون استرس و نگرانی اقدام به حمل مسافر می‌نماید ولی تاکسی زرد هر لحظه باید ترس این را داشته باشد که پلیس با دیدن رنگ زرد، خودرویش را متوقف نکند. این در حالی است که ما مجوز این کار را با متحمل شدن مخارج گاه سنگین از دولت دریافت می‌کنیم. 

* راننده سواری کرایه دیگری نیز نوشت: درآمد من با سواری کرایه به ماهیانه زیر یک میلیون تومان رسیده است که با سه چهار ساعت شب‌ها در شهر کار کردن می‌توان به اندازه این مبلغ کار کرد و دیگر نیازی به سپهتن، کارت هوشمند، کارت سلامت، کارت ناوگان، دفترچه ثبت ساعت، پول صورت وضعیت، کنترل پلیس و.....نیست. 

* یک راننده اتوبوس نیز در گروه مرتبط با فعالان این صنف نوشت: از مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری و مجلس خواهش می‌کنم مستقیما پیگیر جرایم نابود کننده و شکننده برای رانندگان اتوبوس باشند و قانون بیکار کردن راننده  با اخذ دفترچه رانندگی را حذف کنند. اگر به رانندگان آرامش و اطمینان بدهید خیلی زودتر و بهتر از کاهش مرگ و میر جلوگیری می‌شود تا با خشونت.

* یکی دیگر از رانندگان نیز در گروهی متشکل ازرانندگان چند پرسش را مطرح کرد و نوشت: چرا برای انجام سرویس جابجایی مسافر باید صورت‌حساب گرفت؟ در کدامیک از کشورهای جهان برای کنترل سرعت و ساعت کار رانندگان از پدیده‌ای به نام دفترچه استفاده می‌شود؟ چرا برای اثبات بی گناهی خود، هزینه این کار یعنی «گرفتن گواهی عدم اعتیاد» را ما باید پرداخت کنیم؟ 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.