| کد خبر: 149623 |

رئیس پلیس راه ناجا خبر داد؛

محور هراز بازگشایی شد/تردد در جاده های کوهستانی با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه راهور ناجا از بازگشایی محور هراز به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: تردد در جاده های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تین نیوز
رئیس پلیس راه راهور ناجا از بازگشایی محور هراز به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: تردد در جاده های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش مهر، سردار محمدحسین حمیدی ، درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور، اظهارداشت: به دلیل بارش شدید برف در محور هراز مقرر شده بود از محدوده وانا تا امامزاده هاشم محدودیت تردد اعمال شود اما با اقداماتی صورت گرفته و هموار شدن مسیر اکنون تردد در این محور امکان پذیر است و محور که به دلیل بارش باران مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: همچنین بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور هم اکنون ترافیک در آزادراه قزوین-کرج سنگین گزارش شده و در محدوده شهر کرج و در ادامه نیز در آزادراه کرج-تهران نیز شاهد افزایش بار ترافیک هستیم.

سردار حمیدی با اشاره به آغاز بارش های جوی و همچنین لغزنده بودن سطح معابر و بزرگراه ها گفت: به دلیل بارش برف و باران سرعت خودروها کاهش پیدا کرده و همین امر باعث کندی تردد در محورهای بزرگراهی و خیابان های داخلی در شهرها و کلان شهرها شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین نقشه هواشناسی هم اکنون در برخی از محورهای مواصلاتی کشور از جمله تهران، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین، سمنان، گیلان و البرز شاهد بارش باران هستیم.

سردار حمیدی در ادامه با توصیه به رانندگانی که قصد سفر در جاده های شمالی و کوهستانی کشور را دارند افزود: به رانندگان توصیه می کنیم علاوه بر رعایت نکات ایمنی حتما وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند چرا که تردد در محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.