| کد خبر: 14949 |

فرهنگ مشارکت و همکاری مردمی در راهداری باید احیا شود

تین نیوز | مدیركل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینكه در حـال حاضر تمام اقدامـات راهداری استان توسط این اداره كل انجام می گیرد، گفت: باید فرهنگ مشاركت و همكاری مردمی در امور راهداری احیا شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، علی بخش رستمی در دومین جلسه شورای راهداری در سال 93 گفت: استفاده از مشاركت و همیاری مردمی در امور راهداری همانند آسفالت، خط كشی، دیواره سازی، برفروبی و نمك پاشی به انجام هر چه بیشتر آنها كمك می كند.

وی با تاكید بر استفاده از فناوری روز در امور راهداری افزود: باید راهداران را به سمت نوآوری و استفاده از تجهیزات جدید در راهداری تشویق كرد.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان ادامه داد: یكی دیگر از اموری كه باید در راهداری جدی گرفته شود،  صرفه جویی و استفاده درست از منابع موجود است تا با بهره گیری از این اقدام به اقتصاد مقاومتی كه تاكید مقام معظم رهبری در سال جاری است، دست یابیم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان نیز در این جلسه از روسای ستادی و شهرستانی خواست كه نگاه مثبت به فعالیت ها داشته باشند و با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و شروع دور دوم تعطیلات تابستانی و اوج ترافیك راه ها، اطلاع رسانی براساس دستورالعمل های راهداری تابستانی را مد نظر قرار دهند.

"عادل مصدقی" گفت: در سال 93 شاهد افزایش اعتبارات در بخش بهسازی آسفالت در راه های استان بوده و بنابراین توقع و انتظار سازمان های بالادستی بر توجه بیش از پیش به فعالیت های راهداری استوار می باشد.

وی با بیان اینكه با حضور پررنگ روسای شهرستانی، كارشناسان و نیروهای راهداری، نواقص جزئی راه ها مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: پاسخ به نامه های پلیس راه، مد نظر قرار دادن عوامل موثر در تصادفات، حضور موثر گشت های راهداری مجهز به GPS و نصب تابلو ها و علائم افقی و عمودی در راه ها از امور دیگری است كه باید توجه جدی بر آنها صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، هر یك از روسای شهرستانی به بیان اقدامات انجام شده در راهداری، كمبودها و مشكلات موجود در حوزه شهرستان مربوطه و روسای ستادی و مدیریت های مربوط نیز، راهكارهای مقتضی را در این باره ارائه كردند. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.