| کد خبر: 149483 |

تا پایان امسال انجام می‌شود؛

◄ نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور

تیرماه امسال بود که معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور خبر داد.

تین نیوز

تیرماه امسال بود که معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور از نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور خبر داد.

داوود کشاورزیان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهدای و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا همچنین با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در طول دهه گذشته گفت: میزان تلفات جاده‌ای در کشور در طول دهه گذشته و از سال 84 تا سال 95 از حدود 27 تا 28 هزار نفر به حدود 16 هزار نفر کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش آمار تلفات در حالی روی داده که در این مدت بیش از 10 تا 12 میلیون خودروی جدید وارد چرخه فعالیت شده و این روند هر سال ادامه دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: هر سال حدود یک میلیون و چند صد هزار خودروی جدید وارد ناوگان حمل‌و‌نقل می‌شود و آمار ترددشمارهای کشور نیز نشان از افزایش متوسط سالانه حدود 7 تا 8 درصدی ترددهای جاده‌ای دارد.

کشاورزیان ادامه داد: امسال حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور نصب می‌شود که با نصب این تعداد دستگاه، تعداد دوربین‌های هوشمند فعال به بیش از یکهزار و 400 دستگاه می‌رسد.
وی گفت: اجرای این پروژه ادامه دارد و علاوه بر جاده‌های شریانی در جاده‌های غیرشریانی که آمار تصادف‌ها بالا باشد، دوربین نصب می‌شود.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.