| کد خبر: 149376 |

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد:

تکمیل جاده بادرود- کاشان در انتظار ۲۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اصلی‌ترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز و کاشان، جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اصلی‌ترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز و کاشان، جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، جاده بادرود - کاشان یکی از جاده‌های پرخطر کشور است که روزانه اتفاقات ناگواری در آن رخ می‌دهد به گونه‌ای که یکی از آرزوهای دیرینه مردم بادرود و کاشان دو بانده شدن این جاده است. این جاده دوطرفه راه اصلی و ترانزیت تهران - بندرعباس نیز هست که روزانه شاهد تردد صدها و بلکه هزاران ماشین سنگین و تریلر از این مسیر هستیم.

با دو بانده شدن این مسیر علاوه بر کاهش آمار تلفات و سوانح جاده‌ای در این محور، ترافیک و مدت زمان سفر نیز کاهش می‌یابد.

باند دوم جاده کاشان-بادرود به طول ۵۳ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در حوزه کاشان و ۱۸ کیلومتر آن در حوزه نطنز قرار دارد که ۱۸ کیلومتر آن افتتاح و ۱۴ کیلومتر آن نیز تا پایان امسال در صورت تأمین اعتبار به افتتاح خواهد رسید.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این باره گفت: اصلی‌ترین پروژه از محل اعتبارات ملی در شهرستان نطنز جاده بادرود – کاشان است که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که ۳۷۰ میلیارد ریال برای آن هزینه خواهد شد.

حمیدرضا امیرخانی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی نیز بیان کرد: این مسیر در دو قطعه در حال ساخت است که قطعه اول آن از طرف کاشان به سمت بادرود و قطعه دوم از بادرود به سمت کاشان در دست اجرا است.

امیرخانی افزود: ۱۸ کیلومتر این محور توسط مقام عالی وزارت افتتاح و به بهره‌برداری رسید که ۲۹ کیلومتر دیگر آن توسط این اداره کل در دستور کار قرار دارد که از این میزان ۱۴ کیلومتر آن تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تکمیل این پروژه را منوط به تخصیص اعتبارات لازم دانست و افزود: با تأمین اعتبار و تزریق اعتبار به پیمانکار به میزان ۲۰ میلیارد تومان این پروژه در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرشید حسن‌پور کارشناس طرح این پروژه با ارائه مشخصات فنی این پروژه گفت: این جاده به عرض ۱۲ متر و به طول ۲۹ کیلومتر در حال احداث است که ۱۸ کیلومتر در حال احداث دارای ۶۰ دستگاه پل است که احداث پل‌ها در حال انجام می‌باشد و محور تا عملیات زیراساس پیش رفته که با تزریق اعتبارات لازم عملیات آسفالت‌ریزی و نصب علائم نیز انجام خواهد شد.

حسن‌پور تنها مشکل پیش روی این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی پیمانکار مستقر، عملیات راهسازی تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته و جزو معدود پروژه‌هایی است که طی ۸ ماه بتوان ۱۸ کیلومتر را به مرحله زیر آسفالت رسانید که امید است با تأمین اعتبارات لازم بتوان این پروژه را در اسرع وقت زیر بار ترافیک برد و به بهره‌برداری رسانید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.