| کد خبر: 149336 |

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی-ایواوغلی در آذربایجان‌غربی به طول ۴/۵ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی-ایواوغلی در آذربایجان‌غربی به طول ۴/۵ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مراسم کلنگ زنی قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان خوی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار کرد: قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی به طول ۴/۵ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.

ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی ۲۷ کیلومتر است، افزود: تاکنون ۵ کیلومتر از سمت شهر خوی و ۷/۵ کیلومتر از سمت ایواوغلی بهسازی و تعریض شده است.

وی یادآور شد: این پروژه در ایمن‌سازی مسیر ارتباطی شهر خوی به سمت ایواوغلی اهمیت ویژه دارد و در آینده به آزادراه تبریز - بازرگان متصل خواهد شد.

مبارک قدم از انجام مراحل مناقصه، تهیه نقشه‌ها و مطالعات فنی قطعه سوم پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایواوغلی خبر داد و گفت: امسال عملیات خاک‌ریزی، احداث دو لایه زیراساس و یک لایه اساس در این قطعه اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: قطعه سوم محور خوی- ایواوغلی بر اساس برنامه زمان‌بندی سال آینده آسفالت خواهد شد.

مبارک قدم در خصوص پروژه محور خوی- سلماس تصریح کرد: زیرسازی و عملیات یک لایه آسفالت در ۱۳ کیلومتر از این محور اجرا شده و در صورت تأمین منابع مالی و آزادسازی اراضی واقع در طرح امکان بهره‌برداری مسیر در سال جاری خواهد بود.

سید تقی کبیری نماینده مردم شریف شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: پروژه بهسازی و تعریض محور خوی- ایوواغلی در حذف نقاط حادثه‌خیز این مسیر اهمیت دارد و سال گذشته ۵/۷ کیلومتر از محور بهسازی و تعریض شد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم عملیات بهسازی و تعریض ۵ کیلومتر دیگر از این محور سال آینده اجرا شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.