| کد خبر: 149230 |

در گفتگو با مهر مطرح شد:

مناسب‌سازی راه‌های استان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین حسینی

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از مناسب‌سازی محورهای استان برای تردد زائران اربعین حسینی و هم‌چنین تجهیز 25 راهدارخانه به این منظور خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از مناسب‌سازی محورهای استان برای تردد زائران اربعین حسینی و هم‌چنین تجهیز 25 راهدارخانه به این منظور خبر داد.

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و مناسب‌سازی وضعیت راه‌های استان گفت: در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی این اداره کل جلسات متعددی را برگزار کرده تا خدمات مناسب و مطلوبی به زائران ارائه شود.

وی از بازدید از مجتمع‌های خدمات رسانی، محورهای استان، پایانه های مسافربری و مراکز تجمع مسافران به صورت مستمر طی این ایام خبر داد و افزود: مراکز فوق شیفت بندی خواهند شد تا در تمام 24 ساعت شبانه روز به زائران عزیز خدمات رسانی صورت گیرد.

نظارت ویژه بر پایانه شهید کاویانی و حذف دلالان، جارچیان و دربستی‌ها

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از نظارت ویژه بر پایانه‌های مسافربری از جمله پایانه شهید کاویانی کرمانشاه طی این ایام خبر داد و گفت: اقداماتی نظیر حذف دلالان و جارچیان از محوطه این پایانه و ممنوعیت کلیه دربستی‌ها در طول اجرای این طرح و برنامه‌ریزی برای سفر اربعین حسینی اجرا می‌شود.

وی از اقداماتی نیز در حوزه راه‌های استان خبر داد و گفت: خط کشی 785 کیلومتر راه از حوزه استحفاظی استان کرمانشاه، تهیه و نصب 400 متر مربع تابلوهای اطلاعات و نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری 400 پایه ازچراغهای چشمک زن در جاده ها از جمله این اقدامات است.

خسروانی از تهیه، حمل و نصب حفاظ بتن و نیوجرسی در حاشیه راهها و نواحی پرتگاهی، تهیه و نصب حفاظ فلزی هندریل با هدف ایمن سازی 38 دستگاه پل و تهیه و نصب 4 هزار و800 تابلوی اخطاری- انتظامی، مسیرنما و جهت نما در راههای استان در راستای تسهیل در سفر زائران اربعین حسینی به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در راه های استان خبر داد.

آشکارسازی 86 نقطه پرتصادف برای اصلاح و تجهیز 25 باب راهدارخانه

وی افزود: تاکنون 66 نقطه پر تصادف و 36 نقطه دارای تصادف در محورهای استان کرمانشاه شناسایی شده و 86 نقطه از نقاط پرتصادف نیز آشکارسازی شده است. همچنین کار اصلاح 30 نقطه از نقاط مذکور در حال انجام بوده و تاکنون کار 9 نقطه نیز به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه، از تکمیل و تجهیز 25 باب راهدارخانه و مرکز اداره جهت استفاده موقت زائرین خبر داد و گفت: استقرار120 دستگاه ماشین آلات در راهدارخانه های سطح استان و آماده سازی15 اکیپ گشت زنی راهداری از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راه های استان است.

وی افزود: روکش آسفالت رگلاژی 132 کیلومتر ازراهها، لکه گیری 245 هزار متر مربع، درزگیری 223هزار متر از جاده‌ها، شانه سازی آسفالتی و تعمیرات اساسی پل های بزرگ، تعمیر 232 دستگاه از ابنیه فنی دراستان از دیگر اقداماتی است که در راستای تسهیل تردد زائرین اربعین حسینی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.