| کد خبر: 14882 |

اجرای طرح بهسازی جاده‌های روستاهای گردشگری آذربایجان غربی

تین نیوز | مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح بهسازی جاده‌های روستاهای گردشگری آذربایجان غربی اجرا شده است.
 
حسین موسوی اظهار داشت: علی‌رغم عدم تامین اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی و نوسازی جاده‌های روستاهای مورد هدف گردشگری راه و شهرسازی استان اقدامات قابل توجهی را از سال 92 تاکنون انجام داده است.
 
وی به احداث دیوار ساحلی در مسیر مارمیشو که همجوار با رودخانه نازلو است، اشاره کرد و عملیات احداث این دیوار را یکی از اقدامات مهم راه و شهرسازی استان عنوان کرد.
 
موسوی میزان هزینه‌کرد برای احداث دیوار ساحلی مسیر مارمیشو را 370 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این دیوار به طور کامل احداث نشده و قسمت‌های مهمی از آن به اتمام رسیده است.
 
وی افزود: از جمله سایر اقدامات راه و شهرسازی استان در راستای بسترسازی لازم برای بهره‌برداری از روستاهی مورد هدف گردشگری، لکه‌گیری و ایمن‌سازی راه‌های روستای نصرت‌آباد تکاب است.
 
وی به میزان اعتبار هزینه شده برای ترمیم جاده‌های این روستا نیز اشاره کرد و گفت: برای لکه‌گیری جاده‌های این روستا بیش از 370 میلیون تومان هزینه شده است.
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: برای ایمن‌سازی جاده منتهی به این روستا تاکنون بیش از 40 میلیون تومان هزینه شده است.
 
موسوی به بهسازی و نوسازی جاده‌های روستاهای خوشاکو و بیممکران که منتهی به پیست اسکی و چشمه آب گرم هستند اشاره کرد و گفت: در این مسیر دو روستا به نام‌های ترگور و مرگور قرار دارند که برای بهسازی آسفالت این روستاها نیز اقداماتی انجام شده است.
 
وی میزان هزینه بهسازی آسفالت روستای ترگور را 350 میلیون تومان و بهسازی و نوسازی روستای مرگور را 750 میلیون تومان عنوان کرد.
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون یک میلیارد تومان برای بهسازی و نوسازی روستاهای مورد هدف گردشگری هزینه شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.