| کد خبر: 148656 |

در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود:

همت جهادی برای آسفالت ۶۵ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با نگاه مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌های ساخت در مناطق کم برخوردار آذربایجان‌غربی آسفالت می‌شود.

تین نیوز

۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با نگاه مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌های ساخت در مناطق کم برخوردار آذربایجان‌غربی آسفالت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست مشترک با مدیر راه‌های روستایی قرارگاه خاتم‌الانبیا و مدیر موسسه امین استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع فصل سرما و خطر آسیب زیرساخت و تأسیسات ساخته شده، تلاش می‌کنیم ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آماده آسفالت با همت جهادی آسفالت شود.

ابراهیم مبارک قدم با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا بر همکاری و مشارکت دوجانبه در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرصت‌های اشتغال تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه ساخت قطار سریع‌السیر ارومیه – تبریز بعد از طی مراحل امکان‌سنجی و اخذ ردیف اعتبار ملی برنامه‌ریزی شده است از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کافی شود، افزود: در اجرای این پروژه با هماهنگی وزارت متبوع از قابلیت و توانمندی‌های قرارگاه خاتم النبیا استقبال می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، اجرای پروژه بهسازی محور تکاب – دندی در سه قطعه را از پروژه‌های اولویت‌دار برشمرد و یادآور شد: پیگیری تأمین منابع مالی پروژه با هماهنگی شرکت محترم در رأس برنامه‌های کاری قرار دارد.

مبارک قدم در خصوص پروژه ساخت پل سانجود و تونل شماره یک و دو در محور شاهین‌دژ- تکاب تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا، مجری این پروژه است و بر اساس توافقات با مسئولان قرارگاه مقرر شد این پروژه با شتاب مضاعف و همیاری دوسویه در آینده نزدیک تکمیل شود.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مدیر راه‌های روستایی قرارگاه خاتم‌الانبیا و مدیر موسسه امین به منظور بحث و کارشناسی روند اجرای پروژه‌های مشارکتی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.