| کد خبر: 14840 |

دریافت گواهینامه استاندارد ایمنی راه‌ها برای اولین بار / اجرای آزمایشی در استان تهران

تین نیوز | مسئول برنامه‌ریزی و بودجه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران گفت: یکی‌ از مهمترین اهداف کمی و کیفی در سال 93 اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه‌ها برای اولین بار درسطح کشور و به صورت پایلوت در استان تهران است.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از‌ روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، عارف رومینا ‌با اشاره به ‌مهمترین برنامه‌های امسال در حوزه برنامه‌ریزی و بودجه، ‌به موضوعات آموزش حین و بدو خدمت کارکنان به میزان 80 ساعت برای هر فرد و نیز جذب اعتبارات استانی به میزان حداقل 30 میلیارد و 300میلیون اشاره ‌‌کرد.
 
وی به تمدید گواهی نامه ایزو 2008-9001 اشاره کرد و گفت: یکی‌ از مهمترین اهداف کمی و کیفی در سال 93 اخذ گواهینامه استاندارد ایمنی راه‌ها برای اولین بار درسطح کشور به صورت پایلوت دراستان تهران است.
 
رومینا نظارت برهزینه‌کرد اعتبارات طرح‌های تملک و جاری این اداره کل را نیز جزء وظایف‌ برشمرد و یادآور شد: برای دستیابی به این اهداف اقداماتی نیز انجام شده ‌که این موضوع ‌با همکاری مشاور نرم‌افزار و رؤسای ادارات ذیربط خواهد بود که منجر به اصلاح و بازنگری فرآیند مربوطه خواهد شد‌.
 
وی اضافه کرد: تهیه شناسنامه آماری از اطلاعات کلی استان از طریق فرم‌های آماری در حوزه‌های مختلف در دست تهیه است.
 
این مقام مسئول افزود: برگزاری جلسات منظم کمیته‌های ایزو و 5S، آموزش پرسنل و کمیسیون تحول اداری از جمله اقداماتی است که انجام شده است، برای ‌همین منظور فرم‌های نظارت بر سیستم آراستگی برای ارزیابی همه واحدها و مکان‌های عمومی اداره کل تهیه و تکمیل شده و براساس آن توصیه‌های بهبود ارائه شده است.
 
رومینا ‌بیان داشت: سیاست اجرایی توسط سازمان مرکزی درقالب 20 سرفصل مشخص و ابلاغ شده است که از جمله مهم‌ترین آنها افزایش بهره‌وری از طریق گسترش فرهنگ بهره‌وری، اصلاح فرآیند‌های کاری و رعایت اصل مهندسی ارزش و صرفه جویی در هزینه کردن اعتبارات است‌.
 
وی درباره موضوع اصلاح فرآیندها، توجه به 3 نکته چابک سازی‌، کوتاه‌سازی زمانی فرآیند و الکترونیکی کردن فرآیندها را ضروری دانست و افزود‌: هرچه فرآیند کوتاه‌تر و چابک‌تر باشد هزینه ریالی و زمانی کمتر و در نتیجه میزان رضایت‌مندی افزایش خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.