| کد خبر: 148178 |

حواشی حمل‌ونقل در شبکه‌های اجتماعی؛

◄ رانندگان خودروهای سواری کرایه: از پس مخارج زندگی برنمی‌آییم

کاربران شبکه‌های مجازی همچنان در گروه‌های مجازی حمل‌ونقلی در پی بیان مشکلات و همچنین ارایه پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات خود هستند.

تین نیوز

 کاربران شبکه‌های مجازی همچنان در گروه‌های مجازی حمل‌ونقلی در پی بیان مشکلات و همچنین ارایه پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات خود هستند.

بر همین اساس در یک گروه تلگرامی مرتبط با فعالان بخش سواری‌های کرایه‌ یکی از اعضای گروه نوشت:  در بیش‌تر کشورهای پیشرفته سیستم تاکسیرانی به‌صورت آژانس و اصولا تاکسی، حالتی فانتزی دارد و چنین نیست که تاکسی در ایستگاه بایستد و چهارتا مسافر سوار کند و به مقصدی برساند.

این کاربر افزود: هر قشری هم از این وسیله استفاده نکرده و اغلب نمی‌توانند استفاده کنند. ضمن این‌که سرویس‌های حمل‌ونقلی همچون قطارهای شهری و بین‌شهری و اتوبوس‌های بسیار امن و نیز خطوط هواپیمایی بسیار مدرن  در این کشورها در حال حمل‌ونقل مسافر هستند.

این کاربر در ادامه پیام خود نوشت: البته این‌که کشور ما چنین امکاناتی را درحال حاضر ندارد و نیازمند زیرساخت‌های بسیار حساب شده و در کل امری هزینه‌بر و بسیار طولانی است و برای همه ما مسلم است اما ای کاش سیستمی در کشور پیاده می‌شد تا کل خودروهای زرد مسافربری تحت یک سازمان مشخص قرار می‌گرفتند و از وضعیت درون شهری و بیرون شهری در می‌آمدند تا مرجع رانندگان فقط یک سازمان می‌بود.

وی افزود: مردم ما با وجود گذشت یک دهه و اندی از ورود تاکسی‌های زرد بیابانی هنوز فرق پلاک ع و ت را نمی‌دانند و فقط و فقط به رنگ خودرو دقت می‌کنند. چرا که دو سازمان دارند یک کار را انجام می‌دهند؛ حمل مسافر. حتی نخواستند رنگ این دو نوع مسافربر را هم متفاوت کنند. 

یکی دیگر از اعضای این گروه نیز در خصوص مشکلات سواری‌های کرایه نوشت: ما با هفته‌ای چهار سرویس از پس کدام مخارج برمی‌آییم؟ مخارج خوردوخوراک خانواده؟ مخارج تحصیل فرزند؟ مخارج خودروهای مستهلک‌؟ مخارج دوا و درمان خانوادگی با این بیمه و بیمه تکمیلی افتضاح وخجالت آور؟ مخارج تهیه پوشاک خانواده؟ هزینه‌های کارت سلامت ومعاینه فنی وعدم اعتیاد و.... مربوط به کارمان؟مسافرت خانواده که کلا همه فراموش‌اش کردند و داغ یک سفر خوب به دل خانواده مانده؟ آینده و بازنشستگی و حقوق خجالت آورش؟

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همو طن 0 0

    لطفا به داد ما بدبخت بیچاره ها برسید قیمت همه چیز چند برابر شده الا کرایه تاکسی دیگه تو خرج خورد وخوراکمون هم موندیم چه برسه به خرج ماشین