| کد خبر: 147824 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان همدان در اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان عمومی استان در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان عمومی استان در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی گفت: این استان مانند سال‌های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

رودباری بر پیشگیری از توقف ناوگان دارای مشکلات ایمنی و حوادث احتمالی جاده‌ای با توجه به تغییرات احتمالی جوی تأکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان که در مسیر عبور ناوگان بیش از 10 استان برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی قرار گرفته، لازم است استان‌های مورد نظر با رعایت کامل نکات ایمنی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز از اعزام ناوگان فرسوده و نامناسب و رانندگان غیرحرفه‌ای برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی خودداری کند.

رودباری ادامه داد: تعدادی از ناوگان اعزامی در طول مسیر از این استان دچار خرابی و نقص فنی و در نهایت زمین‌گیر شده و با توجه به محدودیت ناوگان در ایام اربعین مشکلات زیادی را برای استان ایجاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: ضروری است به منظور رفع مشکل شرکت‌های مسافری مادر در صورت لزوم نسبت به تأمین ناوگان جایگزین اقدام کنند.

این مسئول در ادامه به فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام‌وقت خبر اشاره کرد و گفت: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

رودباری عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت‌رسانی می‌کند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.