| کد خبر: 147005 |

بهره‌برداری از قطعات یک و دو پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز در آینده‌ای نزدیک

قطعات یک و دو پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز به طول ۴۰ کیلومتر با حضور مسئولان بلندپایه کشوری در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

قطعات یک و دو پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز به طول ۴۰ کیلومتر با حضور مسئولان بلندپایه کشوری در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از عملیات ساخت پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریزگفت: عملیات ساخت قطعات یک و دو این پروژه به طول ۴۰ کیلومتر تکمیل شده و در روزهای آینده با حضور مسئولان بلندپایه کشوری افتتاح می‌شود.

ابراهیم مبارک‌قدم اعلام کرد: پروژه ساخت آزادراه ارومیه- تبریز به طول ۱۵۰ کیلومتر است که ۳۶ کیلومتر از آن در حوزه آذربایجان غربی قرار گرفته و در حال حاضر این پروژه در شش قطعه اجرا می شود.

وی به اجرای عملیات روکش آسفالت در حدفاصل عوارضی جاده شهید کلانتری به سمت تبریز به طول ۱۵ کیلومتر اشاره کرد و یاد آور شد که قطعه چهارم پروژه ساخت آزادراه ارومیه – تبریز  نیز ۷۰درصد پیشرفت اجرایی دارد.

بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی اذربایجان غربی، روند اجرای قطعه سوم این پروژه به دلیل احداث تونل در نزدیکی جزیره اسلامی زمانبر بوده و ۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین در نشست مشترک با پیمانکار پروژه ملی ساخت آزادراه ارومیه- تبریز بر تسریع در اجرای عملیات راهداری و ایمن سازی پروژه تاکید کرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.