| کد خبر: 146217 |

آغاز عملیات اجرایی، بهسازی و روکش آسفالت محور رباط سنگ به فریمان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه از آغاز عملیات اجرایی، بهسازی و روکش آسفالت محور رباط سنگ به فریمان(جاده اسدآباد) با مشارکت کشاورزان منطقه خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه از آغاز عملیات اجرایی، بهسازی و روکش آسفالت محور رباط سنگ به فریمان(جاده اسدآباد) با مشارکت کشاورزان منطقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان مقید در گفت و گو با تابان تربت، اظهار داشت: مرحله نخست بهسازی و روکش آسفالت محور رباط سنگ به فریمان به طول ۱۸ کیلومتر تا روستای اسد آباد با مشارکت کشاورزان و خیرین منطقه و منابع داخلی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هر کیلومتر آسفالت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه دارد، افزود: تاکنون ۷ کیلومتر از این محور از ابتدای شهر رباط سنگ روکش آسفالت شده و چنانچه کشاورزان منطقه برای هر یک کیلومتر، حق مشارکت ۱۰۰ میلیون ریالی خود را پرداخت کنند عملیات اجرایی تا روستای اسد آباد بزودی انجام می شود.

مقید خاطرنشان کرد: مجموع مسیر محور رباط سنگ به فریمان حدود ۳۰ کیلومتر است که تا پایان سال و با مشارکت کشاورزان و خیرین و منابع داخلی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهسازی و روکش آسفالت این مسیر به اتمام خواهد رسید.

مدیر اداره حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه بیان داشت: محور فریمان به رباط سنگ به طول 70 کیلومتر دو شهرستان فریمان و تربت حیدریه را به هم متصل می کند که از این میزان ۳۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی این شهرستان قرار گرفته و باتوجه به اینکه دشت جلگه رخ یکی از قطب های کشاورزی استان محسوب می شود و روزانه صدها کامیون و تریلی و همچنین خودروهای سبک وسنگین دیگر در این مسیر در تردد هستند متاسفانه آسفالت این محور نامطلوب بود و اکنون بهسازی این مسیر در حال اجراست.

محور فرعی رباط سنگ به فریمان معروف به جاده قدیم مشهد بوده و سالانه علاوه بر تردد خودروهای سبک و سنگین بالغ بر ۷۰ هزار کاروان پیاده و زیارتی امام رضا (ع) از این مسیر عبور می کنند.

منبع: سايت خبری راه دانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.