| کد خبر: 145953 |

آسفالت بیش از ۵۶ کیلومتر از راه های روستایی استان در پنج ماه ابتدای سال جاری

رییس اداره نظارت بر راه های روستایی خراسان رضوی از آسفالت ۵۶.۳ کیلومتر از راه های روستایی استان در پنج ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره نظارت بر راه های روستایی خراسان رضوی از آسفالت ۵۶.۳ کیلومتر از راه های روستایی استان در پنج ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین، عباسعلی مرادی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال 2 کیلومتر از محور روستایی گرو در شهرستان چناران آسفالت شده، گفت: همچنین 1.6 کیلومتر از محور کراب-شاره سبزوار و 3 کیلومتر از محور چلقی-کلاته سیدا مشهد نیز آسفالت شده است.

وی افزود: در اردیبهشت ماه 4 کیلومتر از محور تندک-مج سبزوار و 2 کیلومتر از محور کلاته سادات، 2 کیلومتر از محور بوژان- دربهشت نیشابور، 1.2 کیلومتر از محور ارداک چناران، 1.8 کیلومتر از محور کامه- هلالی بجستان نیز آسفالت گردیده است.

وی ادامه داد: همچنین در این ماه یک کیلومتر از محور اردولوک از شهرستان مشهد، یک کیلومتر از محور کاریز صباح و یک کیلومتر از محور عیبر آباد نیشابور آسفالت شده است، در خرداد ماه نیز 2.1 کیلومتر از محور طزر-چشام سبزوار، 2 کیلومتر از محور ارغش نیشابور و 2.5 کیلومتر از محور کامه علیا-بکاول تربت حیدریه نیز آسفالت شده است.

مرادی گفت: در این ماه 1.6 کیلومتر از راه های جاده قاین- رضو و 1.4 کیلومتر از محور راه دوم جاده روستای کلات، 0.5 کیلومتر از محور کلاته ثم تربت حیدریه و 1.3 کیلومتر از محور اینچه ها قوچان آسفالت شده است.

رییس اداره نظارت بر راه های روستایی خراسان رضوی گفت: در تیرماه نیز 2.9 کیلومتر از محور کلاته نو و کلاته خان شهر زاوه و 2.7 کیلومتر از سه راهی گراخک به کاهو، همچنین 1.7 کیلومتر در جهت تعریض و روکش هفت خانه در خلیل آباد ، 1.2 کیلومتر از راه های داغی-سنجدک کاشمر و 2 کیلومتر از راه های اندرزی قوچان آسفالت گردیده است.

وی تصریح کرد: در مردادماه امسال احداث راه روستایی اقر علیا فریمان به طول 4.5 کیلومتر با 3.8 کیلومتر آسفالت، آسفالت 6 کیلومتر از راه روستایی کلاته سادات سبزوار، آسفالت 2 کیلومتر راه روستایی چاله زرد-پس کمر و 2 کیلومتر روکش آسفالت محور شیر تپه از جمله اقدامات این اداره بوده است.

وی خاطر نشان کرد: به طور کلی از ابتدای سال 96 تاکنون 56.3 کیلومتر از راه های روستایی استان خراسان رضوی آسفالت شده است. 

 

منبع: جوان آنلاین
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.