| کد خبر: 145223 |

با دوربین ۳۶۰ درجه خودرو را از راه دور ردیابی کنید

پس از افزایش محبوبیت دوربین های کوچک 360 درجه شرکت ایسر هم به جمع شرکت های سازنده این دوربین ها پیوسته است.

تین نیوز

پس از افزایش محبوبیت دوربین های کوچک 360 درجه شرکت ایسر هم به جمع شرکت های سازنده این دوربین ها پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، ایسر دو دوربین 360 درجه طراحی و عرضه کرده که یکی از آنها به نام هولو360 ابعادی به اندازه گوشی های هوشمند دارد و در آن از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 625 تولیدی شرکت کوالکوم استفاده شده است.

یکی دیگر از مزایای این دوربین 360 درجه قابلیت اتصال آن به شبکه های نسل چهارم ال تی ای است. این دوربین دارای نمایشگری 3 اینچی است و قادر به ضبط ویدئوهای 360 درجه با کیفیت ۴K می باشد. سیستم عامل این دوربین اندروید ۷.۱ بوده و لذا به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهای تهیه شده با استفاده از آن در شبکه های اجتماعی به سادگی ممکن است.

دوربین 360 درجه دیگر ویژن 360 نام دارد که قابل نصب در خودروهاست. این دوربین فوق دقیق می تواند از هر زاویه ای ویدئوهای 360 درجه تهیه کند و آنها را بر روی سرورهای کلود بارگذاری نماید. افزودن اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی و سرعت راننده نیز به این تصاویر ممکن است.

این دوربین می تواند از برخوردها و تصادف های خودرو نیز تصویر بگیرد. به عنوان مثال اگر خودروی شما در پارکینگ پارک شده باشد و خودروی دیگری به آن برخورد کند، ویژن 360 فعال شده و ویدئوی تصادف را بط می کند و عکسی را هم برای گوشی راننده ارسال می کند.

با استفاده از ویژن 360 می توانید خودروی خود را از راه دور مشاهده و ردگیری کنید و حتی آن را به راحتی در یک پارکینگ شلوغ بیابید. تماشای این تصاویر بر روی هدست واقعیت مجازی هم ممکن است. قیمت این دو دوربین به ترتیب 429 و 414 دلار است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.