| کد خبر: 144675 |

به مناسبت هفته دولت محقق شد:

افتتاح پروژه راهسازی ماهدشت به کیانمهر در البرز

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه راهسازی چهارخطه ماهدشت - کیانمهر و ساماندهی معابر مسکن مهر ماهدشت افتتاح شد.

تین نیوز

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه راهسازی چهارخطه ماهدشت - کیانمهر و ساماندهی معابر مسکن مهر ماهدشت با حضور معاون امور عمرانی استانداری البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، دراین مراسم ابتدا تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز توضیحاتی در خصوص این پروژه ارائه کرد و گفت: با توجه به تردد زیاد خودروهای عبوری از شهر کرج به سمت مسکن مهر البرز و شهرهای ماهدشت و  اشتهارد لزوم بهسازی و ایمن سازی در این محور محسوس بود که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در این خصوص اقدام کرد.

وی در خصوص حجم عملیات اجرایی اظهار داشت: این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر و با حجم عملیات خاکبرداری ۴۰۰۰ متر مکعب و ۱۲ هزار تن آسفالت بهسازی و چهارخطه شده است .

رضایی اعتبار هزینه شده برای پروژه راهسازی چهارخطه ماهدشت - کیانمهر و ساماندهی معابر مسکن مهر البرز را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

همچنین معاون امور عمرانی استانداری البرز با تقدیر از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ایمن سازی محورهای پرخطر استان را با اهمیت برشمرد و گفت: با توجه به وجود مسکن مهر ماهدشت در منطقه بهسازی این محور باعث کاهش بار ترافیکی و خطرات ناشی از آن می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.