| کد خبر: 144465 |

عملیات اجرایی احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون با حضور مسئولین ارشد استانی آغاز شد

سرپرست اداره کل را ه و شهرسازی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون درسومین روز از هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل را ه و شهرسازی  استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون درسومین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، مهندس حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در آیین شروع عملیات اجرایی این پروژه در جمع مدیران استانی و شهرستانی وبا حضور استاندار معزز استان گلستان ، مهندس هزارجریبی نماینده محترم مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت : پروژه احداث بزرگراه آق قلا – اینچه برون از طرح های مهم و بزرگ استان در سال جاری است که با حمایت وپیگیری کار مجدانه مسئولین استانی با تخصیص اعتبار بالغ بر 86 میلیارد ریال از محل اسناد تبصره 36 شروع شده است.

وی افزود : احداث این بزرگراه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان  و افزایش ارتباطات بین المللی به کشورهای آسیای میانه و روسیه و افزایش حمل و نقل کالاهای ترانزیتی ،کشاورزی و صنعتی از استان های مجاور و همچنین کشورهای همسایه ایفا خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی حمل و نقل استان ادامه داد: با تصویب قریب الوقوع منطقه آزاد تجاری – صنعتی و وجود پایانه مرزی و راه آهن بین المللی اینچه برون و بهره برداری از بزرگراه در دست احداث ، این منطقه در شکوفایی و رونق اقتصادی استان نقش دو چندانی خواهد داشت.

محبوبی : طول محور آق قلا – اینچه برون راه 54 کیلومتر اعلام و افزود پروژه احداث بزرگراه گنبد – اینچه برون نیز بصورت همزمان در حال انجام است وی اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه را 120 میلیارد تومان بیان داشت و ادامه داد قطعه اول این بزرگراه به طول 10 کیلومتر در هفته دولت آغاز میشود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :تعریض دو طرف محور فوق تا سطح لایه بیس ، احداث ابنیه فنی مورد نیاز 10 کیلومتر از سه راهی کمربندی آق قلا تا سه راهی انبار الوم را عملیات اجرایی در نظر گرفته شده قطعه اول ذکر نمود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.