| کد خبر: 14442 |

اعتبارات راهداری استان ایلام افزایش یافت

تین نیوز | استاندار ایلام گفت: در دیداری که با معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان ایلام افزایش چشمگیری یافت.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد رضا مروارید در دیدار با داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه ای که راه های استان دارد و پراکندگی جمعیت و به ویژه تردد خودروهای سنگین و ترانزیت کالا از مرز مهران افزایش اعتبارات بهسازی، ایمن سازی و راهداری در استان بسیار ضروری به نظر می رسد و باید این اعتبارات افزایش یابد.
 
وی به تردد کامیون های ایرانی، عراقی و دیگر کشورها از راه های استان برای عبور از مرز مهران اشاره کرد و گفت: با توجه به فعال شدن مرز مهران و همچنین ترانزیت کالا از مرز مهران و اقبال شرکت ها و تجار برای انتقال کالاهای صادراتی و ترانزیتی از مرز مهران عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از راه های استان بسیار افزایش یافته است و نیاز است اقدامات بیشتری برای بهسازی و نگهداری از راه های استان و حذف نقاط حادثه خیز در استان صورت گیرد که این امر نیاز به اعتبارات بسیار بیشتری دارد.
 
استاندار ایلام این دیدار خواستار تسریع در روند احداث تونل های قلاجه و کبیرکوه در ایلام شد و تصریح کرد: با راه اندازی این تونل ها علاوه بر افزایش سطح ایمنی جاده های استان از نظر صرفه جویی و کاهش هزینه ها و مصرف سوخت در استان احداث تونل های کبیرکوه و قلاجه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان پایانه ها، حمل و نقل و راهداری کشور نیز در این دیدار برای افزایش مناسب اعتبارات حوزه راهداری در استان قول مساعد داد.
 
کشاورزیان افزود: با توجه به این که استان ایلام در حال حاضر یکی از پرتردد ترین استان ها در بحث حمل و نقل جاده ای است نیاز به بهسازی و حذف نقاط حادثه خیز و ایمن سازی استان و روکش آسفات راه های شریانی بسیار ضروری به نظر می رسد و به همین دلیل نیز اعتبارات ویژه ای برای این امر به استان اختصاص می یابد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.