| کد خبر: 143908 |

20 نقطه پرحادثه جاده آبگرم اصلاح شد

20 نقطه از محور پرحادثه جاده آبگرم شهرستان محلات با تلاش و اقدام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان محلات اصلاح شد .

تین نیوز

20 نقطه از محور پرحادثه جاده آبگرم شهرستان محلات با تلاش و اقدام راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان محلات اصلاح شد .

بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در این خصوص به خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی گفت: نقاط پر حادثه 22 کیلومتر از مسیر این جاده از روستای نخجیروان تا سه راهی حاجی آباد که شامل 20 نقطه پرحادثه می شود، رفع شده است .

با بیان اینکه در این مسیر شانه سازی و تعریض شانه خاکی از 5 تا 13 متر انجام شده است، ادامه داد: اصلاح شیب شیروانی و حذف نقطه پرحادثه روستای نخجیروان تا سه راهی حاجی آباد از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و تا یک ماه آینده به اتمام می رسد .

وی با تاکید بر اینکه اصلاح این نقاط، حوادث جاده ای را به میزان قابل قبولی کاهش داده است، گفت: در این مدت در این مسیر پرحادثه 500 هزار مترمکعب خاک برداری و ترانشه برداری انجام شده است تا عبور و مرور با ایمنی بیشتری صورت گیرد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،  با اشاره به اعتبارات حذف و اصلاح این نقاط پرحادثه یادآور شد: رفع این نقاط پرحادثه به صورت امانی و با امکانات و تجهیزات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان محلات انجام شده است . 

گفتنی است، چشمه های آبگرم محلات بواسطه مرغوبیت کم نظیر آب و خواص درمانی قابل توجه، از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده و امروز در ردیف یکی از سرمایه های ملی و طبیعی کشور قرار گرفته است و موجب سلامت جسمی و روانی فرد می‌شود و سالیانه تعداد زیادی از هموطنان از این مسیر عبور می کنند .

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.