| کد خبر: 143128 |

در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه وشهرسازی استان انجام شد

بررسی آخرین وضعیت پروژه های راه سازی و ساختمانهای عمومی و دولتی شهرستان بدره

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی و ساختمانهای عمومی و دولتی شهرستان بدره در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام ،مدیرکل راه وشهرسازی استان ، و فرماندار شهرستان بدره مورد بررسی قرار گرفت

تین نیوز

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی و ساختمانهای عمومی و دولتی شهرستان بدره در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام ،مدیرکل راه وشهرسازی استان ، و فرماندار شهرستان بدره مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدید پروژه های راه سازی واریانت چشمه شیرین  و بدره- قاضی خان و پروژه های ساختمانهای کتابخانه عمومی بدره و بخشداری چشمه شیرین مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدیدها گفت: واریانت چشمه شیرین در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید ، این واریانت چند پیچ پر حادثه محور ایلام- دره شهر را حذف می کند ، برای احداث این واریانت 3 و نیم کیلومتری 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

 مهندس میر جعفریان در خصوص پروژه قاضی خان – بدره گفت: این پروژه محور ارتباطی شمال استان به جنوب استان می باشد که شهرستان های چرداول و سیروان را به شهرستان های بدره- دره شهر- آبدانان – دهلران متصل می کند و در آینده می تواند به عنوان یک محور مهم ارتباطی استانهای کرمانشاه به خوزستان باشد. مراحل خاکبرداری و خاکریزی و احداث پل بزرگ جابر و سایر پلهای این پروژه در حال اتمام بوده و 7 کیلومتر از مسیر از سمت سیروان تکمیل شده است و به زودی عملیات حفاری تونل 250 متری این مسیر نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص پروژه های ساختمانی عمومی و دولتی دره شهر افزود: ساختمان بخشداری چشمه شیرین و کتابخانه عمومی بدره نیز حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش خواهد شد تا هر چه زودتر این ساختمانها تکمیل گردند.

 مهندس پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این بازدید گفت : احداث پروژه های راه سازی مخصوصا پروژه قاضی خان- بدره باعث تحول مهمی در شهرستانهای سیروان و بدره خواهد شد و سعی مجموعه مسئولین استان تامین اعتبار پروژه های عمرانی و بهره برداری هر چه زودتر از این پروژه هاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.