| کد خبر: 143060 |

آغاز عملیات انفجار در تونل وحدت برای سرعت بخشیدن به حفاری تونل در لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات انفجار در تونل وحدت (بزن) در مسیر لار – جهرم برای سرعت بخشیدن به حفاری تونل خبر داد.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات انفجار در تونل وحدت (بزن) در مسیر لار - جهرم برای سرعت بخشیدن به حفاری تونل خبر داد.

باقری فرد اظهار داشت: در مدت اخیر کارهای مقدماتی برای انفجار در دهانه اصلی تونل وحدت صورت گرفت و با تجهیز امکاناتی که از سوی پیمانکار آماده شد، اولین انفجار برای سرعت بخشیدن به مراحل حفاری در این تونل در روز گذشته صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن تونل در مسیر راه اصلی و قرار گرفتن آن در کنار تونل همجوار دیگر دستگاه‌های مربوطه اعم از نیروی انتظامی، پلیس‌راه و اورژانس جاده‌ای برای این عملیات به نحو خوبی با نیروهای راهداری همکاری داشته و در محل تونل حضور یافتند و بدون هیچ‌گونه مشکل عملیات آتشباری در تونل وحدت شروع شد و امیدواریم در ادامه نیز این انفجارها در تونل بتواند سرعت حفاری آن را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.

باقری فرد در ادامه با تأکید بر اینکه یکی از گام‌های مهم دیگر در توسعه شریان‌های ارتباطی عملیاتی شدن احداث تونل وحدت در محور لار - جهرم است، افزود: طول تونل 730 متر است که البته می‌بایست یک کیلومتر و 300 متر راهسازی نیز در این پروژه انجام شود که دسترسی به ورودی و خروجی تونل را در برگیرد.

منبع: اداره کل راه و شهرسازی لارستان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.