| کد خبر: 142914 |

در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه وشهرسازی استان صورت گرفت:

بررسی آخرین وضعیت پروژه های راهسازی و ساختمان های عمومی و دولتی شهرستان بدره

آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و ساختمان‌های عمومی و دولتی شهرستان بدره در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه وشهرسازی استان و فرماندار شهرستان بدره مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

آخرین وضعیت پروژه های راه سازی و ساختمان های عمومی و دولتی شهرستان بدره در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه وشهرسازی استان و فرماندار شهرستان بدره مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام، در این بازدید پروژه های راهسازی واریانت چشمه شیرین و بدره- قاضی خان و پروژه های ساختمان های کتابخانه عمومی بدره و بخشداری چشمه شیرین مورد بازدید قرار گرفتند.

سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدیدها گفت: واریانت چشمه شیرین در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، این واریانت چند پیچ پرحادثه محور ایلام- دره شهر را حذف می کند، برای احداث این واریانت ۳ و نیم کیلومتری ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

میرجعفریان در خصوص پروژه قاضی خان – بدره گفت: این پروژه محور ارتباطی شمال استان به جنوب استان می باشد که شهرستان های چرداول و سیروان را به شهرستان های بدره- دره شهر- آبدانان – دهلران متصل می کند و در آینده می تواند به عنوان یک محور مهم ارتباطی استان های کرمانشاه به خوزستان باشد. مراحل خاک برداری و خاک ریزی و احداث پل بزرگ جابر و سایر پل های این پروژه در حال اتمام بوده و ۷ کیلومتر از مسیر از سمت سیروان تکمیل شده است و به زودی عملیات حفاری تونل ۲۵۰ متری این مسیر نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص پروژه های ساختمانی عمومی و دولتی دره شهر افزود: ساختمان بخشداری چشمه شیرین و کتابخانه عمومی بدره نیز حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش خواهد شد تا هر چه زودتر این ساختمان ها تکمیل گردند.

پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این بازدید گفت: احداث پروژه های راه سازی مخصوصاً پروژه قاضی خان- بدره باعث تحول مهمی در شهرستان های سیروان و بدره خواهد شد و سعی مجموعه مسئولین استان تأمین اعتبار پروژه های عمرانی و بهره برداری هر چه زودتر از این پروژه هاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.